S:Şey pardon özür dilerim ben bu taraftan geçiyordum bardak elimden kaydı .Siz konuşmaya devam edin ben kıralan parçaları toplarım.
A:Yardım ediyim ben sana
S:GEREK YOK! Elleme !
A:Ama-
S:Gerek yok dediğimi hatırlıyorum Ali
Çok mu sert olmuştu acaba .Ne serti ya o bana neler neler dedi çokta umrumda.Ay evet umrumda Selin yeter durdur şu salak iç sesini dıt dıt dur lan .Salak salak bunları düşünürken cam parçalarını toplarken elimi kesitim.
S:Ahh hassiktir
A:İyi misin ?
S:İyiyim
A:Deri kesilmiş Selin gel su tutup yarabandı yapıştıralım.
S:Ben yaparım sen git Eceyle konuş.
A:Yok ben yardım ederim .
S:Peki
E:Ben burd bekliyorum Alişim.
Ece şuan kısknçlıktan çatlıyor.Aaa o demin Alişim mi dedi? Ya özentilikte zirve şuan ona ben Aliş falan diyorum ya .Hazır Akçaya gelmişken oraya gitmem lazım.
A:Heh tamam bitti
S:Teşekkürler neyse ben dışarı çıkıcam sen çık ben üstümü değiştiriyim.
A:Selin bugün ki olayla ilgili konu-
S:Konuşamayız Ali hadi çık ben üstümü değiştiricem .
Ali çıkınca gitmem gereken yer için giyindim.Biz Akçayda aliyle bir uçurumun kenarına gştmiştik.Orda birbirimizden sakladıklarımızı haykırdık.Oraya giderken giydiğim kıyafetleri giydim.Ve evden çıktım.Hemen yolun üstünde bir taksi vardı hemen onu çevirdim.(hala dönüyor jdjdjdj) .Gelmiştik indim .Yürüdüm tam kıyıya geldiğimde durdum ve sustum.İçimden birden bağırmak geldi.
S:ALİ SANA AŞIĞIM.AMA ARTIK O APTAL AŞIK SELİN YOK! ARTIK SÜREKLİ ECENİN KARŞISINDA EZİLEN SELİN YOK!ARTIK CESUR SELİN VAR ARTIK HERŞEY FARKLI!!
Sonra arkama yan tarafa döndüğümde haykırdıktan sonra Ali ile birbirimize sımsıkı sarıldığımız an geldi.Arkamdan ayak sesleri gelince arkama dönüp baktığımda Ali burdaydı.Ve onun üstünde de o kıyafetler vardı o yeşil tişörtü falan.Gelip bana sarıldı.Karşılık verip bende sarıldım.Ya salak selin daha demin de dedin sen eski aptal aşık yok aski aptal aşık yok .Yavaşça Aliden ayrıldım.
S:Senin ne işin var burda benim burda olduğumu nereden bildin?
A:En son bu kıyafeti ozmn giydin bir daha da hiç üstünde görmedim ve bugün onu giydin ordan belki burdasındır diye .
S:Bişey duydun mu ?
A:Hayır ben geldiğimde sen yan tarafa bakıyordun.
2 Gün Sonra
Üstüme öpücük desenli beyaz bluzumu giydim altıma ise lacivert eteğimi evden dışarı çıktığımda Ali karşımdaydı.
A:Eceden özür dile.
Sanki onu hiç duymamışçasına yoluma yürümeye devam ettim.
A:Eceden özür dile Selin !
S:Susmamdan anlarsın diye düşünmüştüm Hayır diyceğimi ama görüyorum ki anlamamışsın.
A:Selin ,Eceden özür dile dediklerin çok ağırdı.
S:Hımm özür dilemesi gereken bir kişi varsa ilk sensin sonra o .O beni sana yavşamakla suçladı bende ağzının payını gayet iyi verdiğimi düşünüyorum.
A:Sen çok değiştin Selin çok.
S:Tek değişen ben değilim Ali benden çok sen değiştin .Ya gerçekten Eceden özür dilememi mi istiyorsun?
A:Evet eceden özür dilemeni istiyorum.
Elimi yalıyor gibi yapıp ona gösterdim.
S:Avucunu yalarsın!
A:Ya özür dile yada
S:Yada ne ?
A:Neyse unut boşver
S:Unutmuyorum ya da Ne !!
Ece:Ya da Aliyi unutBölüm Sonu
Bu bölümşn fragmanını youtube paylaşmadı nedenini bilmiyorum oyüzden instagramda paylaştım.İnstagram adım:@smurfettehantol
Neyse bol bol yorum ve vote yapmayı unutmayın
Yorum:10
Vote:5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
Fanfiction"Seni sevmemek mi çözüm" "Benim çözümüm yok" " Bozuk gibi sarar filmim sonu gelmez başı yok"