6.Özür Dilerim !

714 32 22
                                    

S:Hadi ya ,unutalım ozm
Ali sanki bu cevabı beklemiyormuş gibi bana baktı birde ben hafif gülümser alaycı bir yapıyla söylemiştim.Ali hiçbirşey demeden gitti.
E:Sizin aranızdaki herşey artık bitti Selin
S:"Herşey bitti dediğimiz an başlar" Ece ,Bunu unutma !
Ece gözlerini devirerek gitti.Çokta umrumda .Normalde en ufak şeyi kafama takardım fakat bu sefer takmadım.Kafeye doğru yürümeye başladım.Yolda yürüken birden karşımda Ali çıktı.Sanki onu görmemişçesine yürümeye devam ettim oda gelmeye devam etti.
A:Selin ,Selin dur
Ani bir şekilde durup arkama döndüm .
S:Ne var ne ne !
A:Unuturuz derken ciddi miydin?
S:Evet! ölsemde Ece den özür dilemem .İlk Ece gelip benden özür diliycek sonra sen gelip benden özür diliyceksin .
A:Ben dilerim ama Ece ?
A:Ece değilde en çok senin dediklerin dokundu be Ali.Biz sende bebeklikten beri arkadaşız sonradan gördüğün bir kız için bunu demen daha çok koydu be !
Onun bişey demesini beklemeden yürümeye başkadım.
A:Özür dilerim
Dedi ama arkama dönüp bakmadım.Çünkü bu beklediğim cevap değildi.Önemli olan ben söyledikten sonra özür dilemesi değil kendi istediğiyle kendi aklına gelince özür dilemesiydi.Akşama kadar yokda yürüdüm ve bizim karaoke merkezine gittim.Gittiğimde bizim tayfada ordaydı bana haber vermeden gelmiş olamazlar.Telefonuma baktığımda birsürü cevapsız arama vardı.
Kuzum (37) cevapsız arama
Emre(27) cevapsız arama
Arıza (53) cevapsız arama
Ece 👿 (6) cevapsız arama
Ali (58) cevapsız arama
Annem (16) cevapsız arama
Gördüklerim karşısında ağzım açık kaldı .Hiç kimseye gözükmeden sahneye çıktım söyliyceğim sarkıyı verdim "Sarı Kurdelelar" .Söylemeye başladığımda bizim bütün tayfa şaşkın gözlerle bana baktılar.Çünkü ben onlara hiç şarkı söylememiştim.Herkes bana bakıyordu.
"Kimse yeni yara açamaz artık çok canım yandı,acımaz  artık bugün düşerse yarın kalkar,bu kız kendine acımaz artık"
Şarkı bitmişti.Ama sahneden inmedim herkes alkışlıyordu.Nedenini bilmediğim bir şekilde dudaklarım aklımdan farklı konuşuyordu
S:"Cam kırıkları gibidir bazen "KELİMELER"
S:"Ağzı dolar insanın sussan "ACITIR" konuşsan "KANATIR"
Sahneden sanki sarhoşmuşçasına indim.Tuğçe yanıma geldi ve beni masaya otutturdu.
T:Selin iyi misin kuzum ?
E:Selin iyi misin ?
İlk başta etraf bulanıklaştı.Sesler kesik kesik geliyordu hiç bir şey net değildi.Gözlerim karardı.Gözlerimi açtığımda hastane mi ne olduğunu bilmediğim bir yerdeydim.
Doktor:Selin hanım iyi sadece çok aç kalmış baygınlık oyüzden.
Tuğçeler çıkınca bende ayağa kalktım.
A:Selin dur yavaş.
S:Sanane ya sanane.Sen gitsene ecenin yanına istemiyorum seni.Seni istemiyorum.Özür dilemen yetmiyor Ali .Ben söyledikten sonra senin özür dilemen benim için önemli değil Ali.Aklına esince kırıp aklına gelincede özür diliyceğin biri olmamakıyım ben ali .Ya biz çok iyiydik.Küçükkende biz senle parkta oynarken Ece gelir senşnle benim arama girerdi.2 4 yıl önce grubumuza katılmış  biri için beni üzmen çok adice Ali ben bunları haketmiyorum.Ben sana değer veriyorum ki seninle bunları konuşuyoum üzülüyorum Ali.
A:Ben seni kırmak isteme-
S:İstedin Ali sen beni kırmak istedin çünkü senin bana olan ilgin burdan besleniyor.O lafların başka bir sebebi olmaz Ali .Sen git ozmn dedin bana ya .Sen beni 2 3 günlük kızın yanında kovdun Ali.Herkesden beklerdim ama senden beklemezdim be !! BEKLEMEZDİM !!!! 

Bölüm Sonu
Selam sjsjsjsj çok üzgün ve mutluyum ruh halim çok değişik.Hadi yorum yapın
Yorum:10
Vote :5 dk

Gece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin