Şarkı bitmişti.Ben bu şarkıya bayıldığım için kendimden geçtim.
A:Ben lavoboya gidiyorum tamam mı ?
S:Tamam ben seni burda bekliyorum
Etrafıma bakınıyordum ki yanıma biri geldi.
X:Selam güzelim yanlızsın sanırım azcık eğlenelim mi ?
S:Gider misin başımdan.
X:Atarlısın bide en sevdiğim
Deyip saçlarımla oynamaya başladı .Onu ittirdim.
X:Sakin kızmana gerek yok paran neyse veririz .
Bu son lafından sonra sinirlenip ayağa kalktım.
S:Ordan bakınca fahişe gibi mi duruyorum? Sen kimsin para karşılığında ahlaksız şeyler sunuyorsun.
Deyip elime geçen cam şişeyi kafasına geçirdim.O anda Ali geldi.
A:Selin napıyorsun?
S:Ali kaç kaç sonra anlatırım kaç kaç
Koşmaya başladık.Allahtan spor ayakkabı gitmişim.
S:Geliyorlar mı ?
A:Hayır
İkimizde nefes nefese kalmıştık.Ali sanki anlat der gibi bakıyordu.
A:Eeee
S:Ya ben oturuyordum geldi yanıma selam bebek falan tarzında konuştu bana para karşılığında kadınlığımı vermemi istedi.Saçımla oynadı bende sinirlendim şişeyi kafasına geçirdim.Az bile yaptım.
A:Bana orda anlatsaydın üstüne ben dalardım.
S:Neyse ben ağzının payını verdim.
A:Sen şimdi adamı pataklayınca küçükken nazlı ile gelir sizi futbola almıyoruz diye döverdiniz.
S:Bir tek sana kıyamazdım.Seni korur diğerlerini döverdim.Ağaca tırmanıp inemezdim.
A:Sonra sana ben yardım ederdim.
S:Evet
A:Çocukken çok masumduk.
S:Evet çocukluk aşkım şuan benim sevgilim.
A:Sevgilin
S:Ben senin okyanusundan kaçarken gökyüzünde kayboldum.
A:bugünlük bu kadar atraksion yeter küçük hanım hadi eve .
S:Sensin küçük hanım .Uyuza bak
Eve doğru yürümeye başladık aynı abartmanda oturduğumuz için
A:Ee hadi gir
S:Ben azcık dışarda durucam
A:Bu soğukta mı ?
S:Bu soğukta
A:Kalmamı ister misin ?
S:Gerek yok.
Ali gitmişti.Ben kapının önünde duvara yaslanmış oturuyordum.Babam nazlının kabullenmediği ama benim varlığını kabullendiğim babam.Gitti.Ama gelicek ben biliyorum elbet çıkıp gelicek.Ama herşey eskisi gibi olucak mı bilmiyorum.Hayatımda çok şey değişti.Belirli bir süreden sonra üşündüğümü hissedip eve çıktım.Olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordum.Annemin uyumuş olmasını umuyordum.Ama sadece ummakla kaldım.Işığı açtığımda bir adet Güneş Sultan karşımdaydı.Çaktırmadan saate baktım saat 3.37 ydi kesin çok kızıcak.
G:Selin nerdesi kızım sen?
N:Ben uyutmaya çalıştım ama uyumadı .
S:Olsun tişik Atarcan
N:Sensin o atarcan
deyip oturduğu koltuktan bana yastık attı.
G:Selin ,Nazlı durun bir kızım selin saat kaç senin haberin var mı ne işin var bu saatte dışarda.
S:Ali falan gezmiştik.Sonra hep kapının önündeydim zaten.
G:Aliyle mi yoksa diğerleride var mıydı?
S:Ali vardı sadece böyle daha açıklayıcı olduğunu düşünüyorum ve cidden çok uykum var ben kaçar bay
Deyip sorgunun yarısından kurtuldum.Yani yarın sabah devamı olucak bu sorgunun ama olsun.Yarın pazartesiydi .Sabah 5.46 da alarmımın sesi yerine telefonumun çaldığını duydum.Çünkü alarmımda Adana Merkez çalması lazımken şuan mor ve ötesi çalıyordu.Herkese üşenmeyip farklı müzik koymuştum ee buda şuan Tuğçe.
S:Ne var kızım bu saatte alarmımdan önce kalktım.
T:Kızım olaylar olaylar Ece varya -
S:Lütfen Ece şle ilgili konuşmak istemiyorum hemde bu saatte.
T:Ya bir dur piskolojik tedavi görüyormuş.
S:İi allah ona akıl fikir versin bu döneminde
T:Bu mu yani cevabın ?
S:Budur daha yaratıcı cümleler kurmak isterdim ama bu saatte bütün algılarım kapalı Tuğçecim hadi bay .
Bütün uykum alt üst olmuştu.Sağa dönüp uyuyamadım sola dönüp uyuyamadım.Ee zaten alarmın çalmasına az vardı bende kalktıp hazırlandım.Annem kahvaltı hazırlıyordu Nazlı daha uyanmamıştı bile.Sofradan bir domates ağzıma attım.
S:Ben yemiycem çıkıyorum
kapıyı çekip çıktım ama annem arkamdan bağırdı
G:Kaç bakalım selin hanım ama akşamın hesabı sorulucak.
Okula gitmeden önce sahilde yürümek istiyordum bizimkilerde beni beklesinler diye mesaj atmam lazımdı.
Siktir Deli EhuEhuEhu 😝
Selin:Okula giderken beni beklemeyin .
Bro:Niye ??
Kuzum:Noldu ki
Gökyüzüm:Bişey mi oldu?
Bohem Prens:Kötü bişey mi var ?
Selin yazıyor ....
Bro:Kızım yazsana
S:Bişey olmadı sabah Tuğçe yüzünden alarmımdan önce kalktım bende hazırlanıp azcık sahilde dolaşıyım dedim budur.
Bro:Bende bişi zannedip korktum amk
Gökyüzüm:Bende korktum dedim bişi mi oldu.
Selin:Ay yarabbim ne kadar çoh seviliom sjsjjsjsSahilde yürümeye başladım.Son zamanlarda Baba olayına biraz taktım çünkü annemin biriyle sevgili olduğundan şüpheleniyorum.Hemde o kişinin Alinin babası olması düşüncesi beni çıldırtıyo.Haluk abi ile Sevilay teyze 5 yıl önce boşandılar.Bunları düşünürken sahilin sonuna gelmiştim bende okula doğru yüriyim dedim .Kulaklığımı takıp sancak dinlemeye başladım .Arkamdan biri gelip gözlerimi kapadı.
S:Ali sen misin?
Gözleriminden eller çekildi.
A:Sende hemen biliyorsun
Sancak dinleyerek yürümeye başladık bahçede büyük bir kalabalık vardı.Ne olduğunu anlamak için oraya doğru yürümeye başladık.Geldiğimizde o çocuk ordaydı.Bölüm Sonu
Bölüm içine sinmediği için değiştirmeye karar verdim.Alsel biraz sarsıntılı geçiçek ama bu sarsıntı onlar için iyi olucak.Yorum:10
Vote:5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
Fanfiction"Seni sevmemek mi çözüm" "Benim çözümüm yok" " Bozuk gibi sarar filmim sonu gelmez başı yok"