Efe bana baktı ben ona baktım.Efe yanımıza gelip bana sarıldığında öylece durmuş karşılık vermemiştim..Kısa bir nasılsın muhabbeti çevirmeye çalışmıştı ama başarılı olmayınca pes edip oradan ayrıldı.Tuğçenin suratındaki hüzünü görebiliyordum.Ve bir şey de diyemiyordum.Alinin yanına doğru yürüdüm.Emre bana bakarak ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Oradan ayrıldıktan sonra ise Tuğçenin ağzını bıçak açmıyordu.En sonunda dayanamayıp Tuğçeyi de alıp bizim eve geçme fikrini sundum.Ve böylece Ali ve Emre'yi de atlatmıştık.Ama tabi ki biliyordum ki Emre bütün akşam beni darlıyıcaktı Tuğçeye ne olduğunj sorucaktı.Eve geldiğimizde yol boyu konuşmayan Tuğçe birden şakımaya başladı."Ya Selin bu nasıl yüzsüzlük ya ben niye durdum öyle tüküremedim mi suratına"dediğinde montumu çıkarıp koltuğa oturup ayağımı sehpaya koydum."Tuğçe cidden burda Efenin yüzsüzlüğünü mü tartıcaz sana yaptıklarından sonra bana yazılmasını unuttun heralde bu konu tartışmaya kapalıdır diye düşünüyorum"dediğimde yanıma oturup büyük bir of çekmişti."Ben onu gerçekten sevmiştim lan şuan içimde ona karşı hiçbir şey yok ama görünce kötü hissettim."onu iyi anlayabiliyordum tam ağzımı açığ bir şey diyicektim ki Emreden ardı sonu kesilmeyen bir mesaj yağmuruna tutuldum.
"Selin"
"Neyi var Tuğçenin lan"
"Pişt sana diyorum"
"Bak deli etmeyin beni noldu"
"İki dakika mısır almaya gittik geldik nolmuş olabilir ki"
"Farketmeden bir şey mi dedim ben"
"Yok demedim de yani dedim mi?"
"Selin ağzına sıçıyım baksana!"
"SENİN İŞİN DÜŞER BANA BEN SANA O ZAMAN "NAH" YARDIM EDERİM"
"NEYSE SÖYLESENE AMK"
"capslock açık kalmış neyse sal nolduuu"
Tuğçeye gösterdiğimde aynı anda gülmeye başladım bu çocuğu sinirlendirmek çok hoşuma gidiyordu.
"1.Sen bir şey yapmadın yani senle alakalı bir şey yok.2.Kızsal meseleler sal gitsin 3.sana işim her türlü düşüyor ve sen de her türlü paşa paşa yardım ediyorsun napıyım yani 4. bi sal beni ya haydi iyi geceler "
yazıp yolladığımda anında görmüştü.
"Oh ben bir şey yaptım sandım sonra bir dünya trip yiyorum hiç çekilmiyo"
yazdığında sesli gülmüştüm.Tuğçe anında ekrandan mesajı okuyup ciyaklamaya başlamıştı ve Emreye yazıp trip atıyordu.Bende Aliye yazmaya başladım.Yaklaşık 2 saate yakın yazışmıştık.Alilere Efe olayını kesinlikle anlatamazdım daha bugün Tunayı enkaza çevirmişlerdi çünkü.Bunları düşünürken gelen mesajla göz devirmede 99.leveli atlayıp 100.levele atlamıştım.Tahmin edin kim zor olmasa gerek "Elif"
"Selin okulun orda ki kafeye gelir misin? Çok önemli"
mal mı bu kız cidden gidiceğimi mi sanıyor hemde bu saatte burda yayılmışken.
"Ali ile alakalı."
Ne demek Ali ile alakalı.Hemen odama depar atıp üstümü değiştim."Tuğçe ben bir yere gidip geliyorum tamam mı?"
dememle kafasını bana çevirdi."Nereye be bu saate?"diye sordu."Elif yazdı okulhn orada ki kafeye gel Ali ile alakalı bir şey söyliyicem dedi"derken ayakkabılarımı giyiyordum."Hii dedikodu git gel hemen anlat bana"dediğinde kafa sallayıp evden çıktım.Yolda giderken aklımda milyonlarca soru vardı.Acaba Ali ile alakalı bana ne diyebilir,benim bilmediğim onun bildiği ne var?
Kafenin köşesini döndüğümde kolumda bir el hissettim.Korkuyla arkamı döndüğümde Tunayı görmemle afalladım."Napıyorsun be burda sen?"dediğimde histerik bir gülüş çıktı ağızından."Sen şimdi cidden Ali ile ilgili bir şey öğreniceğini mi sanıyorsun?"dediğinde anlamazca suratına baktım."Elif seni orada beklemiyor bu kadar saf mısın sen ?"derken her an kahkaha atıcakmış gibi konuşuyordu."Sana yazdığım notu "Sarı sevgiline"okutmakla iyi mi yaptın kötü mü yaptın bilmiyorum en azından seni bulamayınca işin ucunda dnim olduğumu anlıyıcak ve sana yapıcaklarımı bilicek"suratına dehşetle bakıyordum birden koşmaya başladım."Seliin koşturma beni kaçısın yok" derken ayak seslerinin bana çok yaklaştığını hissedebiliyordum.Burnuma iğrenç bir koku geldiğinde kelimenin anlamıyla "sıçtım" diyebilirim size.Sonrası yoktu benimle sadece simsiyah...
-Ali'den-
Otururken telefonum çalmaya başladı arayanın Selin olduğunu görünce hemen açtım.
"Alo sevgilim"
"Alo,sevgilim"
telefondan gelen ses Selinin sesi değildi muhtemelen cihazla kalınlaştırılmıştı kulağımı dolduran ses.
"Kimsin lan sen Selin nerde"
"Tahmin etmesi pekte zor olmasa gerek Ali Mertoğlu,ama ip ucu veriyim bugün güzel dövdün helal diyim sana sen anla"
"Lan Tuna seni bir buluyum kırmadığım kolunu kırıcam bırak Selini o nerede"diye bağırmaya başlamıştım.
"Korkma Ali Mertoğlu sevgilinin tadına bakıp bırakıcam ya da bırakmayadabilirim tatlı gelirse bırakmam."dediğinde sinirlerim tepeme çıkmıştı.
"Tuna ona bir şey olursa seni öldürüm biliyorsun değil mi?!"dediğimde dediğim şey komikmişçesine büyük bir kahkaha attı.
"Kaybettin Ali Mertoğlu.Bitti ve ben kazandım..."Bölüm Sonu
Hesabın şifresini unutmuştum bayadır hiç bir kitabıma bölüm atmıyordum.Belki kitap unutuldu emin değilim ama bir hevesle başladığım bu kitaba devam etmek istedim.Yazım hatalarım olduysa affedin.Umarım beğenirsiniz bölümü😘
Bölüm şarkımızda "Çağan şengül&Yasir Miy Seni Kaybettim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
Fanfiction"Seni sevmemek mi çözüm" "Benim çözümüm yok" " Bozuk gibi sarar filmim sonu gelmez başı yok"