פרק 21-סתם ריב מטופש

52 9 0
                                    

~נקודת מבט ענהל~
"אני לא יכולה להפסיק עליווו אני משתגעת" אמרתי לנוי והיא צחקה.
"אבל באמת שהוא חמוד, מה כפת לך תנסי,מקסימום תזרקי אותו" נוי אמרה.

צלצול הפלא קטע אותי מלדבר
(דני❤) היה כתוב על המסך,"שנייה אני איתך" אמרתי לנוי ושמתי אותה בממתינה.

"מה עכשיו?, רוצה להמשיך לצעוק עליי?, רוצה להמשיך להשפיל אותי מול קוראל?, רוצה עדיין להקשיב לכלבה הזאת?" שאלתי אותו ללא סבלנות.

"לא חיים שלי, אני רוצה לבקש סליחה" דניאל אמר מבואס.
"נמאס לי להריב איתך כל הזמן" שמעתי את עומרי כנראה שהוא היה בועידה.
"כל הקטע הזה היה מיותר,את כמו אחות קטנה בשבילי,בדיוק כמו קוראל ונוי שהן זה טיפה שונה"עומרי אמר לאחר מכן.

"אוי חמודים שלי"אמרתי מיד אחרי עומרי. "אני גם אוהבת אתכם,זה באמת היה ריב מטופש,וחוץ מזה אתם לא יכולים בלעדיי✌" השווצתי וכל אחד מהם התחיל לחפש דרך לצאת מזה.

"טוב,לילה טובי" אמרתי להם מפהקת.
"לילה טובי?" דניאל שאל.
"23:00 עכשיו אני ילדה טובה הולכת לישון בזמן" אמרתי בקול תינוקי.
"תסתכלי שוב על השעון" דניאל אומר בזמן שעומרי צוחק. השעה הייתה פאקינג 19:30.
"מה???" הייתי בשוק והם צחקו.
"מה עשיתם לשעון שלי?" שאלתי קמה מהר מהמיטה ומסתכלת טוב,טוב על השעון שיש לי על הקיר מעל הדלת.
"אשכרה19:30" אמרתי בשקט והלכתי אחורה, לא שמתי לב לקצה של השטיח ונפלתי קדימה.
"אחחחח"צעקתי והרמתי את הפלא שהיה קרוב לרגל של השולחן.

"את בסדר?" עומרי שאל נבהל.
"כן,כן, הכל טוב!" אמרתי מחייכ.
"בטוח?" דניא שאל ועניתי שוב שהכל בסדר.
"יופי, אז את רוצה לצאת?" שוב עומרי שאל.
"חכו שנייה אמרתי להם והוספתי את נוי לשיחה"
"יבשת אותי,אחותי" נוי אמרה וצחקתי.
"סליחה,חיים בלב" אמרתי לה ושאלתי עם היא רוצה לצאת.
"עם מי?" נוי שאלה.
"איתנו" עומרי ודניאל אמרו בו זמנית.
"סבבי." היא שמחה פתאום.
"אז ב20:30 אני אצא לנוי" אמרתי.
"ואז תעברו אצלי,דניאל כבר אצלי" עומרי אמר וניתקתי.

נכנסתי למקלחון ושיצאתי מרחתי קרם בניחוח ורדים, לבשתי טרנינג של מיקימאום ומינימאוס מתנשקים נעלתי נעלי אולסטאר בצבע לבן,התבשמתיומרחתי אודם סגול וורדו כהה ולקחתי כסף.

יצאתי לנוי ושהגעתי אלייה היא כבר הייתה מוכנה.
היא לבשה טרנינג בצבע שחור חלק ומרחה אודם ורדרד התקדמנו לעומרי והוא פתח את הדלת, הוא לבש חולצה לבנה קצרה שמבליטה את השרירים,מכנס שחור נופל וואנס שחורות.
דניאל היה מאחוריו, הוא לבש חולצה שחורה קצרה שגם הבליטה את השרירים שלו עם מכנס בצבע ב'ז , הוא נעל נעלי ואנס שחורות גם כן והחזרתי את ראשי אליו.
עיניו היו נוצצות,הוא מושלם!

הגענו לבר קטן שאף פעם לא הייתי בו.
היו בבר הרבה אנשים מסטולים והרבה אנשים מפחידים,אני פחדתי ודניאל בא אליי מאחורה וחיבק אותי, "אל תידאגי אני איתך, הכל טוב" הוא לחש לי.

עומרי הזמין בקבוק גדול של וודקה ו4 פחיות של XL.
"למה כלכך גדול?, אתן רוצים למסטל אותנו?" נוי שאלה את עומרי וצחקתי.
שבאנו לשבת מסביב לשולחן היה רק שלושה כיסאות.
"הכל טוב,אתם תישבו כל אחד בכיסא נפרד וענבל תשב עליי." דניאל אמר וחייך את החיוך המושלם שלו.

שישבתי עליו קצת התפדחתי אבל ככל ששתיתי ושתיתי כבר לא ניהיה לי אכפת כלכך.
אני לא זכרתי כמה שתיתי אבל נהייתי מסטולה.


Love complicatedWhere stories live. Discover now