פרק 11- יום למחרת

87 11 0
                                    

היי בנות אני יודעת שאני מתנצלת הרבה אבל בגלל שמחר יום שבת אני אעלה פרק כפול ייאיי😃😃
אז לפני יום שבת אני אתן לכם קצת טעימה למחר😌



יום למחרת קמתי ועייני שרפו מעט, היה לי כאב ראש חזק, המקום היה דיי מסוחרר ואחרי דקה שהכל התייצב ראיתי על השידה כדור וכןס מים מלאה.
מתחתי את ידי כדי לתפוס את הכדור וכוס המים, בלעתי את הכדור ומיד אחרי שתיתי את המים.
קמתי מהמיטה באיטיות ואז הצלחתי לראות יותר ברור, בקצה המיטה היו בגדי בנות כנראה זה היה מיועד לי.
לקחתי את הבגדים ונכנסתי למקלחון שיש בחדרו, לבשתי את השורט קרעים שהיה בצבע ורוד  והחולצה לבנה נופלת עם נעלי ואנס לבנות, התבשמתי בבושם היחיד שהיה מיועד לבנות ושטפתי את פניי במים הקרים.
החזקתי את המעקב של המדרגות חזק כדי לא ליפול וירדתי לאט, כשהגעתי לסלון ראיתי את דניאל יושב על הספה, הוא ראה טלוויזיה וכיחכחתי בגרוני.
הוא הסתכל עליי בפה פעור והורדתי את ראשי במבוכה, הוא קם אליי ושם את ידיו על כתפיי, הרים את ראשי עם אצבעו ולחש לי "שנצא?" הננתי לחיוב והוא הביא לי את הפלאפון שלי שהיה על המדף.
יצאנו מביתו ונכנסנו למכונית שלו, בדיוק שסגרתי את הדלת צלצול הושמע מהפלאפון שלי.
נונוי שלי♡
"הלוו" עניתי
"ענבל איפה את?" היא שאלה.
"בדרך לבצפר, לא חזרתי הבייתה" עניתי.
"למה? קרה משהו? הכל בסדר? איפה את נמצאת בדיוק?" היא תקפה אותי בשאלות.
"הכל בסדר אל תדאגי אני בדרך לבצפר, אני עם דניאל. אני שכחתי את הנרתיק שלי במועדון ודניאל לקח אותי" עניתי בייאוש.
"הנרתיק שלך אצלי כפרה, ראיתי אותו על המדף ולקחתי אותו, אני אביא לך אותו כבר בבית ספר" היא דיברה כלכך מהר שלקח לי זמן להבין.
"טוב אז ניפגש כבר ביי יפה שלי" עניתי, היא צחקה וניתקה.

Love complicatedWhere stories live. Discover now