אחרי שעה של עיברית שעתיים אזרחות ושעתיים היסטוריה חזרנו לבית.
דניאל שאל עם אני רוצה שיסיע אותי ואת נוי ווויתרנו,הלכנו ברגל."תגידי,זה לא רוי הזה?"היא שאלה אותי.
"מה איפה?"שאלתי במהירות.
"הנה,הוא מתקדם אלינו"היא לחשה לי.
"וואי פדיחה בואי נברח" לחשתי לנוי ושנינו צחקנו.כשהוא היה קרוב אלינו היינו בשקט עד שסופסוף הרגשתי הקלה שעברנו אותו הוא תפס את ידי וסיבב אותי אליו.
"מה עכשיו?" שאלתי בקרירות.
"שקט" הוא לחש לי והתבונן בי.
"נו רוי אין לי כוח לשטיות האלה לחשתי"הרגשתי לא בנוח.
הוא הזיז אותי והלכתי טיפה אחורה. הסתכלתי עליו במבט של שנאה והוא דפק מבט ששווה מיליון דולר עם הנשיכה הזאת שלו.אני ונוי המשכנו ללכת ושוב רוי תפס אותי רק שעכשיו הוא תפס אותי שוב והצמיד אותי אליו.
"יודעת מה?,לא באתי בשבילך באתי בשביל נוי"הוא חייך אליי ונשארתי מופתעת.
"לא הבנתי"בלעתי מילים והרגשתי חנוקה.הוא עזב אותי והתקרב לנוי,הוא הדביק אותה למכונית שהייתה מאחורייה וקבר את ראשו בצווארה.
זה כלכך עיצבן אותי כי לא רציתי שיהיה של נוי רציתי שיהיה שלי!!!"מה אתה חושב שאתה עושה תעזוב אותי!!"נוי אמרה לו וניסתה להדוף אותו אבל לא הצליחה" רצתי אליהם וקפצתי על רוי הוא הסתובב ותפס אותי.
העיניים שלו כלכך יפות."מה אתה רוצה?" שאלתי אותו מבואסת.
"אותך"הוא ענה והסתכלתי על פניו הרציניות.
"אותי?" שאלתי המומה.
"כן אותך,אני רוצה אותך!!"הור היה נראה כלכך רציני.
"אם אתה רוצה אותי אתה תצטרך לצאת איתי רשמית ולא להשואות אותי לזונות שלך." אמרתי גאה בעצמי.הוא התחיל לצחוק והוריד אתי לקרקע.
"רשמית? הוא שאל והננתי לתשובה.
"אצלי אין דבר כזה רשמית"הוא צחק ומיד הורדתי את הראש במבוכה ולא עניתי.הוא הרים את ראשי בעזרת אצבעו.
"אני ממש רציני,אני רוצה אותך!" החדרתי מבט לעיניו ויצרתי איתו קשר עין ברגע הכי מותח החלטתי להוציא לו לשון וללכת.
מיד לאחר מכן חזרתי אליו ואמרתי
"רשמית תזכור את זה".
נוי צחקה מעט מכל הסיטואציה ובאה לבית שלי ראינו סרטים ונוי חזרה לבית שלה.אני יודעת בנות לקח לי דיי הרבה זמן לעלות את הסיפור פשוט היה לי הרבה עומס בזמן האחרון והיה הרבה דברים שהייתי צריכה לעשות ואפילו לא הספקתי זה לא יקרה יותר אוהבת אתכם😙
YOU ARE READING
Love complicated
Romansaהיי שמי ענבל והסיפור שלי מבוסס על סיפור אמיתי, הסיפור הוא על אהבה מסובכת. בסיפור מסופר על ילדה שחומת עור שעברה בית ספר משום, שכל הזמן ירדו עלייה וצחקו עלייה אבל שתי חברותיה היו תמיד לצידה ועברו ביחד איתה את ההשפלות והתעלליות שלה. . . . . . ●שימו לב...