2 a.m.
Mai ai bentiţa roz, Jasmine? O mai ai? Te vedeam în fiecare zi cu ea. O iubeam, de aia ţi-am dăruit-o ţie, am văzut-o într-un magazin şi am ştiut că este perfectă pentru tine. Am rugat-o pe Gemma s-o cumpere, dar a trebui să-i fac curat în cameră o săptămână. Şi nu a fost aşa de plăcut, dar măcar am mai aflat ce mai există în camera unei fete.
De când am plecat, am tot avut impulsul de a te suna. Ba chiar am încercat odată să îţi scriu o scrisoare, să fiu poate puţin romantic, dar nu am putut. Chiar dacă aveam mii de cuvinte pe care le voiam să le aşez pe foaia aceea din faţa mea, nu am putut să scriu nimic, îmi era frică că aş putea să scriu ceva greşit.
Tot ce am făcut pentru tine este greşit, aşa mi-ai dat impresiat. În fiecare noapte mă trezesc la ore târzii şi mă gândesc la tine. Mă gândesc ce mai faci, dacă eşti bine, cum arăţi, m-ai ai aluniţa aceea de deasupra buzelor? Era drăguţă, chiar dacă de abia se observa.
Am auzit că trupa ta preferată are un concert în oraşul tău... nostru. Ai să mergi? Cred că da, sau poate nu, urăşti aglomerațiile. Uneori am crezut că eşti claustrofobică.
Îmi este dor de modul în care mănâci tu prăjituri, adică, te murdăreşti de fiecare dată pe nas şi eşti adorabilă. Îmi mai este dor şi de accentul tău parizian. Îmi plăcea să-ţi aud vocea. Tu o urai, ziceai că nu ai voce deloc, că eşti afonică, dar nu, ai o voce foarte frumoasă şi liniştitoare.
Dar ştii ce iubesc cel, dar cel, mai mult la tine? Miroşi a iasomie. Este ironic, numele tău se traduce iasomie. Oare mai ai obsesia aia de a devenii perfecţionistă? Adică, poate erai, sau eşti, neatentă şi făceai numai prostii, dar erai şi perfecţionistă. Şi de asta lumea te-a crezut ciudată. Sau poate pentru că tu veneai în pantaloni scurţi la şcoală, iarnă, şi nu răceai.
De ce nu ai avut o prietenă? Adică, o cea mai bună prietenă, fată. Mereu erai după mine, nu că nu îmi plăcea, adoram asta. Dar oare nu ţi-ai dorit şi tu să stai cu o fată şi să vorbeşti despre băieţi? Cu mine nu cred că puteai vorbi despre acest subiect. Ar fi fost jenant.
M-am gândit să mă reîntorc în Redditch, dar nu singur, cu băieţii. Aş dorii să te văd. Sper să mă primeşti.
CITEȘTI
12 a.m. || h.s. ||
FanfictionTu ai ales anii, eu aleg orele. Continuarea cărţii 14 ani. ©2013 by vilhemina / Thormented. All rights reserved. Short Story #1 / Romance #2 > [cover by roadtrips]