8 a.m.
Am aşteptat cu nerăbdare să vină seara, eram foarte curios, voiam să ştiu dacă o să vi. Mai era doar o oră până la petrecere. Mi-am luat un costum, pentru prima oară o să port un costum şi asta doar pentru seara asta care mie mi se pare specială.
Timpul a trecut repede, eram foarte emoţionat, nu ştiam dacă tu o să vi sau nu. M-am tot dichisit, încercând să arăt perfect, până când a venit ora decisivă. Eram foarte, dar foarte emoţionat. Tot drumul am încercat să par măcar puţin interesat de conversaţia dintre sora şi mama mea, dar nu puteam. Gândul îmi tot zbura la tine.
Când am ajuns, am ieşit din maşină şi mi-am aranjat puţin sacoul. Am bătut la uşă şi ne-a răspuns mama ta. Ne-a invitat, cu un zâmbet larg, în sufrageria voastră unde s-au adunat mai mulţi oameni. M-am uitat în fiecare colţişor al camerei până când ochii mi-au căzut pe tine.
Cum bănuiam, erai îmbrăcată într-o rochie neagră care surprinzător, era lungă. Erai foarte frumoasă. Am mers spre tine, tu te uitai la mine fără nicio expresie pe faţă . Nu simţeai nimic? Nu erai emoţionată, aşa cum eram eu? Am ajuns în faţa ta şi ţi-am spus că eşti foarte frumoasă. Tu, te-ai uitat în ochii mei şi mi-ai spus doar un simplu mulţumesc.
O melodie lentă, drăguţă, a început să se audă. M-am uitat la tine şi ţi-am întins mâna, întrebându-te dacă doreşti să dansezi cu mine. După expresia feţii tale, eram sigur că voiai să mă refuzi, dar ceva te-a făcut să te răzgândesti.
Mi-ai prins lin mâna şi am mers amândoi spre mijlocul living-ului. Te-am prins uşor de mijloc şi am început amândoi să ne mişcăm pe ritmul melodii. Ţi-ai pus mâinile împrejurul gâtului meu şi te-ai lipit de mine. Mă simţeam bine, mă minţeam împlinit.
Când s-a terminat melodia, tu te-ai depărtat de mine, dar încă mă m-ai ţineai de mâna. M-am uitat în ochii tăi pentru a mia oară în seara aceasta, te-am tras de mâna şi te-am sărutat. Erai surprinsă şi nu ştiai ce să faci, nu m-ai împins, dar nici nu mi-ai răspuns la sărut.
Era primul nostru sărut, pentru prima oară buzele noastre s-au unit. Ţi-am luat faţa în mâinile mele şi am adâncit sărutul. Încet, încet ai început să-mi răspunzi la sărut, dar nu a durat mult până când să te depărtezi de mine, şocată.
Te-ai uitat puţin prin cameră şi după aceea ai fugit de lângă mine. Stăteam acolo ca un prost şi mă uitam cum tu fugeai de mine. Nu ştiu de ce te-am sărutat, a fost un simplu impuls. Dar chiar dacă am făcut asta fără să gândesc, aşa cum fac de obicei orice lucru care este legat de tine, mi-a plăcut la nebunie.
Aş putea spune că tânjeam după un sărut de la tine. Voiam de mult să-ţi simt gustul inconfundabil al buzelor tale. Mi-a plăcut la nebunie. Aş da orice doar ca să mai primesc un sărut de la tine.
CITEȘTI
12 a.m. || h.s. ||
FanfictionTu ai ales anii, eu aleg orele. Continuarea cărţii 14 ani. ©2013 by vilhemina / Thormented. All rights reserved. Short Story #1 / Romance #2 > [cover by roadtrips]