Gece→☆

16 1 0
                                    

Ilk defa bir gün de size iki bölüm yazıyorum. Uykum hic yok. Yarın okul da yok balo var. Belki heyecandan uykum tutmuyor.Saat 00:13 off. Cok skldm. Her yer karanlik. Pırlanta(Kedim) yanimda oda uyanik,benimle oynuyor. Açım ben ya. Kalktım suan ve kapıdan sessizce çıkıp mutfaga ilerliyorum. Dolabi actim. Azima dolma attim. Sanirim dedem gil getirmiş.Yumurta pisirdim,ketçap ve mayonezi alıp oturma odasina  gittim televizyonu actim kısık seste izledim....Annem bana dogru geldi kısık sesle;
-Elmas? Ne yapıyorsun burada? Daha uyumadınmı?
-Uyku tutmuyor balo yüzünden olsa gerek.
-Haydi fazla gecikmeden uykunu al. Yoksa balonda uykusuz olursun.
-Taamam :)
Annem haklıydı,balomda uykusuz kalmamalıydım.Yemeğimi bitirip odaya çıktım ve battaniyenin icine gectim. Saat 00:54 zaman ne az geciyor hemen sabah olsun da Merve(Yan komşu) gelecek. Nilay (Yakın ark.) Gelcek. Sema (Yakın ark.) Gelcekkk oooooo daha cok isimiz var hepsi buraya gelcek Merve taktik vercek (Merve ile ayni okulda degiliz ve onlarin balosu bizden once oldu.) Acaba Şahin beni dansa kaldırırmı??  Off off işte bunlar yüzünden uyku tutmuyor.Neyseki size yazıyorum ki biraz aklımdan gidiyorlar sjjs Balo icin para biriktirdim kıyafet alırım diye düşünmüstüüm ama babam aldığı icin para kaldı onuda baloda harcariiim. Balo Günü bekle beni votko,bira ★ Burada her okulun bitmesine yaklaşık balo yapılır. Ben de 3 seneden beri votka,bira , nargile kullanıyorum ama balodan baloya. (Nargilee) haric. Nargileyi arkadas ortaminda ara sira kafelerde iceriz.Neyseki git gide uykum gelmeye başladı.Pırlanta da coktan uyumuş zaten bende uyuyum yarın yazarim ★★★.

GÖKKUŞAĞININ ALTINDA. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin