Ama Nasıl♥♡♥♡

3.5K 84 3
                                    

Şimdi ne yapacaktım ben.... Ben bunları düşünürken kapi açıldı ve içeriye tüm yakışıklılığı ile karşımda Zafer duruyordu. Ilk önce baştan aşağı sürdü beni sonra ise gözleri dudaklarında durdu ve bana yaklaşmaya basladi. O her adım attığında ben bir adım geri kaçıyorum ki aniden dengeli kaybetmemle yatağın üstüne düştüm. Kahretsin o da sırıtarak yaklaştı ve üstüme uzandı. İşte şimdi bitmistim. Kulağıma yaklaşıp "Benden yapamazsın küçüğüm şimdi ya kendini bana bırakılsın yada sana zorla bunu yaparım. Karar senin ama bu iş her türlü olacak. Şimdi karar ver."dedi bir yandan da kendini bana bastırıyordu ve boynuma nefesini ufluyordu. Kahretsin bu beni çok garip hissettirecek derecedeydi.

Sonunda konuşmaya karar verdiğimde merak ve arzu dolmuş gözleriyle bana bakmaya başladı. Karar vermiştim bu iş olmayacaktı. Sonunda konusma kabiliyetlerimí geri kazandığında "Ben senin sandığın gibi değilim. Ben senden önce başkası na verdim tüm masumiyetimi bu yüzden bana dokunma direk olarak öldür."dediğimde yüzüne baktım. Sinirden yüzündeki damar segirmeye başladı sonunda konuşmak aklına geldiğinde "Öyle mi küçüğüm sana birde ben dokunayim sonra ölürsün dedi ve beni sert bir şekilde öpmeye başladı. AHhhh ben ne yaptım bu geceyi daha zor hale getirdim. Bu iğrenç adamı bu hale ben getirdim

Şimdi ise acısını çekiyordum. Opuyorken birden gelinlik düğmeleri nı yirtti. İste şimdi bitti herşey. Gelinliği üstünden çıkardıktan sonra kendine soyundu ve iç camasirimida cikardi daha doğrusu yirtti. Bense o bunları yaparken ağlayıp ona yalnizca yalvariyordum. Onun beni hiç taktiği yoktu. Sonunda bacaklarımı zorla ayırıp arasına girdi ve aletini bana surtmeye başladı. Kendini geri çektiği zaman anlamıştım artık başlıyordu. Ben yavaş davranmasını beklerken aniden kendini bana bastırdı. Ve dünyam basima yıkıldı bir anda gözüm karardı ve bayıldım.

ZAFER ANLATIMI

Olamaz ne yapmıştım ben olmaz. Ben nasıl bir insandim onun bayildigini bile zevkim geçtikten sora fark etmiştim. Hemen onu giyindirp kucağıma altımda ve koşarak hastaneye götürdüm. Hemen onu kulağımdan alıp sedyeyle yatırdılar

30 dk sonra

Tam yarım saattir burada bekliyordum ve bu sürede ona yaptığım hayvanli gi düşünüyor agliyordum. Onun masum olduğunu bildiğim halde bunu ona ben yapmıştım. Sonunda doktor odadan çıktığında "Nisa (ikinci adi) nasıl?"sorusu çıktı agizimdan. Doktor bana onaylamayan gözlerle bakıp konuşmaya başladı"Bu kız kaç günden beri bir şey yemiyor. Ne yaptın bu kıza birde acı eklenince bayılmış zavallim. O kız iyi davranilmayi hak ediyor."dedi ve o lanet çenesi sonunda kapanıp gitti. O gidince bende hemen Nisa'ın yattığı odaya gittim. Uyanikmis. Beni görünce hemen kalkıp kaçmaya çalıştı. Ne yani bukadar koruyor mu benden? Ama hak etmiştim. Yüzüne ve vücuduna baktığımda kolundaki morluklar dikkatimi çekti. Yüzüne bakınca gözlerim doldu. Ne yapmıştım ona ben ahh doğruya ona tecavüz ederken ona vurmustum. Onun bu halini görünce daha fazla dayanamadim ve sinir krizi geçirmeye başladım. Ona vurduğumuz ellerimin yok olmasını istiyordum ve öylede yapacaktım. Elim yumruk yapıp duvara vurmaya başladım sesler dikkatini çekmiş olmalı ki başını kaldırıp bana baktı sonra elime ... Elimdeki kanları görünce çığlık atmaya başladı. Hemen hemşire odaya girdi. Hemşire ye kafamda çık işareti yapınca çıktı bende güzel Nisa ya yaklaştım. Ben yaklaştıkça geri kaçıyordu. İşte en çok canımı bu yakiyordu buna rağmen yanına oturup ona sarildim. Bundan sonra onu hep mutlu edecektim bunu yapacaktım. Ona bu lanet geceyi unutturacaktım ama nasıl...

Töreden Doğan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin