ben de sana

1.4K 68 8
                                    

Zafer

Hastane odasında ona yanlarında olacağımı söylemiştim ama bu şimdi çok zor oluyordu. Çünkü vakti geldiğinde üzelimi kaybetme ihtimalim çok yüksekti. Ama o bu haberi aldığından beri hiç kötü bir sey olmıyacakmıs gibi davranıyordu. Şimdi ise oturmuş bebeğimize isim düşünüyordu. Hastaneden çıkalı tam bir hafta olmustu. Çıkmadan önce doktoruyla koniştugumda bana "Cinsel ilişkiye girmeniz onu doğuma hazırlar belki zorlanmayız."demisti. Ama ben bunu tabiki Nisa'ya nasıl söylleyeceğimi bilmiyorum. Zaten sadece birkere yapmıştık oda ben ona tecavüz etmistim. Bu bir haftada onunla aram yavaş yavaş düzelmeye başladı. Birlikte İstanbul gezileri yapıyorduk,akşamları yemeğe cıkıyorduk. Çok mutlu olmuştuk birlikte. Ama artık söyleme zamanıydı. Yanina gidip "Aşkım seninle biraz konuşalim mi? Çok önemli."deyince kafasını evet anlamında salladı ." Hani biz bir hafta once hastaneden çıkarken ben doktorla konuşmaya gitmiştim ya . Doktor bana dedi ki bizim ilişkiye girmemiz gerekliymiş."ohh be sonunda söyledim. Yüne baktım bana korku dolu gözlerle bakıyordu. "Neden gerekli böyle birşey?"dedi . Tam beklediğim soru." Şimdi tatlım dedi ki biz ilişkiye girersek sen doğuma hazırlanırmışin. Doğumda daha az zorlanırmışın. "dedim sonunda tamamıni. Yüzüne baktığım zaman anliyordum hayır diyeceğini ama o tamtersini yapip beni sasirtti ve konuşmaya başladı "Ama ilk seferinde canım ccok acımışti hatta acıdan bayılmıştım. Gene öyle olucak dimi. Sen gene canımı yakacaksın."haklıydı nedese hakkı vardı. Ama bilmiyordu mi ben ozaman kendimi kaybetmiş hastalıklı iğrenc bir yaratiktin. "Aşkım o zaman hem senin ilkindi hem ben sana hayvan gibi davranmıştım. Söz bir daha öyle olmıyacak hem bu ebeğim için hemde benim için gerekli lütfen iyi düşün dedim. "Düşünmeme gerek yok ama korkuyorum. Gene bayılmak yada acı çekmekten korkuyorum."dedi. Aha kabul etti. Dayanamayıp dudaklarına yapıştim. Biraz şaşırsada bana karşılık vermeye başladi. Ona karşı o ç ve doyumsuzdum ki bir öpüşle bile kendimden geçiyordum. Onu kendime çekip kucağıma oturttum. Kuçağıma tam yerleşmek için hareket etti. O bunu yaptıkça ben kendimden geçiyordum. Daha fazla dayanamayıp onu kendimle birlikte kaldırip odamıza göturdum . Yatağa yatırdıktan sonra izin ister gibi gözlerine baaktim basini onaylarcasina salladiktan sonra bende film koptu.

NÎSA

Ben başımı sallayınca kaldigi yeden devam etti.

Bir saat sonra

Su anda Zaferle birlik yatıyoruz. Daha doğrusu o benim üstümde nefeslerimizi düzenlemeye çalışıyoruz. Bu sefer canim hic acımadı. Zevk aaldım. Cok güzel bir histi. Zafer sonunda kendine gelince konuşmaya başladı "Canın acımadı degil mi ? Iyi misin ? Nasıl hissettin? Mutlu mu..."devamını getiremedi cunku dudaklarina yapistim hemen geri cekilip " Aşkim be iyiyim biz iyiyiz ben mutluyum ve çok iyi hissettim. Sana teşekkür ederim."dedim o ise bana hayaran bir ifadeyle bakip "Asıl teşekkür ederim. Sana yaptığım onca seye rağmen beni bizi istedin. Bana yeniden güvendin beni sevdin. SANA DELİLER GİBÎ AŞIĞIM ..."diye bağırdı. "Bende sana koca adam. Bende sana " dedim

Töreden Doğan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin