Sabah uyandım kahvaltımı yapıp evden çıktım. Calum'la dün geçirdiğim gün gerçekten harikaydı.Şimdi onu görmek için sabırsızlanıyordum.
okula geldiğmde he şey harikaydı. Calum un yanına gittiğimde Michael ile birlikte bir şarkı mırıldanıyordu. Şarkının sözlerinden tek çıkarabildğim şey"lanet olsun o harika"ydı bu şarkı tutar mı cidden ço merak ediyordum Ve yanlarına gittiğimde sustular Cal kalkıp yanağıma bir öpücük kondurdu Mike ise homudandı eğer ikisi de kızlardan hoşlanmasaydı onların birbirlerinden hoşlandıklarını düşünürdüm TANRIM BU HARİKA OLURDU!Acaba Calum u bırakıp Mike'a mı vermeliydim?
"gözlerinin altı şişik Lena yoksa dün beni düşünmekten uyuyamadın mı?"
Mike arkamızdan kusuyormuş gibi yaparken cevap verdim
"fazla komiksin Thomas"
Güldü. Yine o lanet gülüşü gözüme soktu.
"Bu akşam bize gelebilirsin ailem senin Daisy olmadığını anladı ve çok iyi karşıladılar ve ayrıca seni eve atmaya çalışmıyorum"
"Üzgünüm ama bu akşam olmaz başka bir akşam beni eve atmayı denesen"
"Niye olmaz?"
"yarın büyük gün lena"
"Ne var yarın?"
"Ahh sana söylemeyi unutmuş olmalıyım yarın bir konserimiz var ayrıca yeteri kadar beğenilirsek tura çıkma şansımız var düşünsene kalbi kırık kız.."
Beni kollarına alırken eliyle gökyüzünü gösterdi
"Tüm hayallerim gerçek olacak"
Tüm mü? Hiç bir hayalinde ben yok muydum? O benim tüm hayallerimken ben onun tek bir hayaline sığamamış mıydım? Cidden acıtıyordu. Kalbim acıyordu. Beni bırakıp gidecekti ve ben sadece hayallerimin gidişini İzleyecektim. Lanet olası gözlerim dolmuştu hayır hayır hayır!!!!!! Ağlayamam hayır!
"B-ben çok sevindim Thomas"
"Lena sen ağlıyor musun?"
Arkama bakmadan koştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I will always love you|Calum Hood
FanficHer şeyin başladığı yerde her şeyi bitirdi "Gitmem lâzım biliyorsun" Cevap vermedim cevap versem de hıçkırıklarımın Arasında duyulmazdı zaten ona baktığımda onun da ağladığını gördüm "Seni hep seveceğim"