Láska

5.1K 259 15
                                    

Nick se obléknul a šel  semnou do  kuchyně kde jsem se já posadila na barovou stoličku a on se opřel o linku.

"Co s tebou bylo ?"

"Promiň spal jsem celej den," vycenil na mě zuby.

"Jo jo jasně" řekla jsem ironicky, Nick ke mě přišel, objal mě a vlípnul mi pusu na čelo, zvedla jsem hlavu a podívala se mu do jeho očí, dokázala bych se do nich koukat hodiny, dny i měsíce, usmála jsem se na něj a on mě popadl do náruče a nesl k němu do pokoje, hodil mě na jeho postel a začal mě vášnivě líbat, sázel mi polibky po celém krku pak se mi na něj přisál, lehce jsem zaťala zuby, zajel mi rukou pod tričko, nechtěla jsem zůstat pozadu a tak jsem mu začla sundavat triko na to mě ale on zastavil.

"Chci tě hrozně moc ale chci počkat na ten správnej čas," zavrčel mi do ucha a odešel do kuchyně, upravila jsem se a vešla za ním do kuchyně, hodila jsem po něm vražedným pohledem a opustila byt.

"Ty píčo Chlo, co ten obří cucák," vpálila na mě hned Becky ve dveřích a začla přejíždět prsty po mém krku.

"Ale prosimtě," mávla jsem rukou a okolo krku jsem si obmotala šátek. 

"Potkala jsem Alexe na chodbě," vysoukala ze sebe Becky, jen jsem na ní vykulila oči a ukázala ať pokračuje.

"Od tý doby co jsem se s ním vyspala se ho nemůžu zbavit, mám ho plnou hlavu," 

"Ty jsi se ?"

"Zamilovala? Hádám že jo,"

----------------------------------

Já vím že dlouho nebyla kapitola, teď jak jsou svátky tak moc nestíhám :D Omlouvám se vám a taky je dost krátká já vím ale i tak vám přeju Veselé Vánoce, přežijte je v pohodě a klidu a to samý Nový rok, ne že se všichni zlijete! Já vás budu sledovat, s láskou MeAsTeen.

✿Spolubydlící✿Kde žijí příběhy. Začni objevovat