1.rész

136 11 0
                                    

Reggel kivetett az ágy, így sehogy sem tudtam visszaaludni. 8 óra volt, a szüleim lent csörömpöltek a konyhába. A húgom gondolom még aludt. Ásítva felkeltem, majd a szekrényemhez döcögtem. Mivel nyár van, ezért egy fekete farmer rövid gatyára, és fekete "I don't care" feliratú rövid ujjú pólóra esett a választásom. Felvettem őket, aztán bementem a fürdőbe, kifésültem a hajam, fogat mostam,és megmosakodtam. Sminkelni nem szoktam, ezért azt hagytam a csudába. Felvettem az egyik sapkám, megágyaztam, aztán a telefonommal együtt ledőltem az ágyamra. Pár perc múlva Sophie állt az ajtómban. - Van egy jó ötletem -ásította pizsomában. - Mi lenne az? -ültem fel. - Chatrouelettezünk? -tette fel a kérdést, mire én felvont szemöldökkel néztem rá, mivel nem tudtam miről beszél. - Az mi? -nevettem fel.
- Olyan, hogy random emberekkel tudsz videó chatelni. Jó móka, vicces lesz -magyarázta.
- Jó ötlet -bólogattam elismerősen. -De ezt honnan vetted?
- Youtube-on láttam ilyen videókat -vakarta a fejét. - Akkor öltözz fel, és hozd a laptopod, aztán csapassuk -dörzsölgettem össze a tenyereim. - Oké -mondta Sophie, és kiviharzott a szobámból.
10 perc után felöltözve, a laptopjával a kezében tért vissza a szobámba, és lehuppant mellém...

Nem foglak elfelejteniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora