3.rész

102 10 0
                                    

- Bella, most ezt miért kellett? Tudod mekkora híresség? -ordibált Sophie.
- Leszarom hogy mekkora híresség..irritált a pofája -vontam vállat, mire Sophie csak megforgatta a szemeit.
- Szerintem hagyjuk abba ezt a chatroulettezést -mondtam.
- Oké -kapcsolta le a gépet a húgom, egy sóhaj kíséretében.
- Mi a neve ennek a pávának? -hunyorogtam.
- Blake Gray -magyarázta.
- Blake szürke? Jah, olyan szürke mint maga a gyerek -röhögtem.
- Bella hagyd már abba -csapkodott Sophie.
Ezután a lány idegesen ment ki a szobámból a laptopjával együtt.
Én csak nevetve túrtam bele a hajamba, majd ledőltem az ágyra és nyomkodtam a telóm.
Nem ment ki a fejemből ennek a pávának a neve, ezért rákerestem Instagrammon.
3 millió követő..chh mitől? Mondom ez megy a sarokra aztán... tipikus páva buzi.
Megnézegettem a képeit. Ez a tipikus "vegyük le a pólónkat és menőzzünk a csajoknak" típus. A Musically-s videóiban is sokszor ezt csinálja. Hányhatnékom van ettől a gyerektől komolyan...
Tovább néztem az oldalát amikor véletlenül belikeoltam az egyik képét, aztán lefagyott a telóm, és ennek következtében "kilikeolni" sem tudtam. Aztán lekapcsoltam a telefonom, és hagytam a fenébe.
Fél óra után újra bekapcsoltam, és ekkor jött az az értesítés amire nem vártam...

Nem foglak elfelejteniTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang