Valami nagyon késztetett arra, hogy bocsánatot kérjek. Durva voltam.. bármennyire is utálom, de muszáj lesz.
Me: Cs, bocsi hogy durván fogalmaztam.. nem akartalak megbántani.. megértem ha haragszol -írtam neki.
Látta.
Nem válaszol. Vártam még pár percet, de semmi. Sóhajtva léptem ki az Instagramról. Hirtelen kopogást hallottam az ajtómon.
- Gyere -szóltam.
Sophie lépett be pizsomába, és leüt mellém.
- Unatkozok -dőlt hátra.
- Én is -vonogattam a vállam.
- Maradhatok? -kérdezte reménykedve.
- Persze -válaszoltam.
- Akkor mindjárt jövök csak áthozom a telóm -állt fel, majd kisétált a szobámból.
A telefonom csipogott egyet.
Instagram értesítés.
Blake Gray: Nem bántottál meg. Csak hívott a haverom azért nem írtam. De látom hiányoztam ;)
Me: Ne kezd megint. Nem hiányoztál.
Blake Gray: Aha...
Miután kiküldte a választ, Sophie huppant le mellém, majd megnézte hogy mit csinálok.
Mikor észrevette hogy ezzel a pávával beszélek, kikerekedett szemekkel kapta ki a kezemből a telefont. Sikítani akart, de pont időben befogtam a száját.
- Csönd. Anyáék alszanak -suttogtam.
- Oké. - sóhajtott egy nagyot, aztán böngészni kezdte a telefonom képernyőjét.
- Aztakurva.. Blake Gray-el beszélsz!!!! -mondta halkan, de mégis sipítva.
- Tudod milyen idegesítő? -húztam el a szám -Nyomulós páva -vettem vissza a telefonom.
Megint írt.
Blake Gray: Na mivan, elbambultál az egyik képemen, cica? :')
Me: Nem. A húgommal beszélgettem, és nem vagyok cica.
- Wooow Bella írd már le neki hogy mekkora rajongója vagyo.. Na jó, add csak ide -vette ki ismét a kezemből a telefont.
Me: Úristen Blake imádlak hatalmas rajongód vagyok, mikor jössz Amarillóba? *.* -írta be Sophie.
Me: Sophie vagyok, Bella húga.
Blake Gray: ;) Én is imádlak, nem tudom ❤
Sophie ekkor belehajtotta a fejét a párnámba és üvölteni kezdett. A párna jól tompított, ezért annyira nem volt hangos.
- Sophie.. most komolyan? -röhögtem.
- Baszki Bella -csapkodott.
Erre csak megforgattam a szemeim, és visszafordultam a telefonomhoz.
Blake Gray: És a tesód is imád? :3
Me: Álmodban.
Blake Gray: Nocsak visszatértél.
Me: Ne bolondítsd a húgom pls
Blake Gray: Nem áll szándékomban. Téged bolondítalak :$
ESTÁS LEYENDO
Nem foglak elfelejteni
Fanfic"Ellapoztak, és utána pedig egy pávagyereket adott ki. Kb 15 lehetett, szőkés-barna haja fel volt állítva. Már hányingerem volt. Amikor Sophie meglátta a képernyőt, felsikoltott. - Úristen Blake Gray! -kapott a szája elé." "- Nem foglak elfelejteni...