Reggel 9-kor ébredtem. Kipattantam egyből, majd felöltöztem. Azonnal csörgött a telefonom.
- Niky, miért kell 15:00-kor nálad lennem? -szólt bele a telefonba a barátnőm.
-Mert Magcon találkozóra megyünk, úgy készülj!
- Magcon találkozóra? Te komolyan..? Hogy a ..?
- Elmondok mindent. Tudod mit? Gyere ide 13:00-kor és elmondok mindent!
-Rendben, szia - majd letette.
Aztán megint csak feltettem egy reggeli képet a fanoldalamra. Nem telt bele 5 perc, Blake be is likeolta.
Majd megcsörrent a Messenger.
Blake ❤: 'Morning
Me: Jóreggölt
Me: Nem találkozón vagy?
Blake ❤: De, csak most szünet van.
Me: Értem. Amúgy biztos fel fogsz ismerni, mert a Blake Gray-es pólómba leszek :$
Blake ❤: Az jó. Na mennem kell, mert Aaron egyfolytába basztat xdd
Me: Xddd Szijjaa
Blake ❤: Báj báj
Hamar 1 óra lett. Lementem a konyhába. Akkor vettem csak észre, hogy a szüleim nincsenek itthon. Csak egy cetli volt az asztalon. "Niky! Sajnos bekellett mennünk a munkába, ezért taxival menjetek Amy-vel Magconra!
Puszi: anya és apa"
Király! Enyém a ház!
Ekkor csöngettek. Kinyitottam az ajtót. -
Szia Amy! -köszöntöttem.
- Szia Niky! -vette le a cipőjét.
Felmentünk a szobámba, majd elmondtam neki mindent az elejéről.
-....és taxival fogunk most menni. -fejeztem be a mesém.
- El se hiszem! Találkozni fogok Cameron Dallas-sal! -ujjongott Amy.
- Olyan mint egy álom.. Jut eszembe.. Hány óra van?
- 14:03-válaszolta.
-Na akkor készülődjünk!
Felvettem a Blake-es pólóm és a cicanadrágom. A hajamat kifésültem, majd tettem fel egy kis minimális sminket. Amy is itt készülődött velem. Ő persze a Cameron-os pulcsijába jött.
- Na lássuk mi kell- vettem elő egy kistáskát. - Toll, papír, telefon,zsepi,kulcs,napszemüveg,pénz -pakoltam be őket.
- Ezek vannak nekem is -kotorta át a táskáját Amy.
- Szuper. Mehetünk. Idő?
- 14:42
- 1 óra az út.. Pont odaérünk! Hívom a taxit. -majd hívtam egy taxit, és egy óra utazás után megérkeztünk a találkozóra...
YOU ARE READING
Mylifewithblake
FanfictionInstagram: @mylifewithblake "Fejem a mellkasába fúrtam, Blake pedig karjaival átölelte a hátam, fejét pedig az enyémre hajtotta. Halkan szuszogott bele a hajamba"