Tegnap volt a tanévzáró, ezért hivatalosan is nyár van.
Reggel 10 órakor keltem, majd bekapcsoltam a gépet.
Megnéztem a fanoldalam, és tettem ki egy reggeli képet Blake-ről, ezzel mindenkinek jó reggelt kívánva. Aztán Facebook-oztam, és eközben jött egy Instagram értesítés a fanoldalamról. "blakegray kedveli a fényképedet"
A hasam görcsben volt, és elkezdtem izzadni. Örömömben sikítozni kezdtem.
-Niky! Valami baj van? - rontott be anyám az ajtón.
Én pedig az ágyon ugráltam.
-Nincs semmi bajom. Anyaaaa Blake Gray likeolta a képem! - visítottam.
- Jajj az a Blake..-majd megforgatta a szemeit, és kiment a szobámból.
Azonnal hívtam a legjobb barátnőm, Amy-t.
-Szió-köszönt bele.
-Blake Gray likeolta a fotóm!!!!!-sikítottam bele a hívásba, és nem csodáltam volna ha Amy-t a korházba szálították volna hallás károsodás miatt.
- És ezért kell ennyire üvölteni?-kérdezte nevetve.
-Igeeen!-üvöltöttem mégjobban.
-Na szia leteszem mennem kell-és letette.
Rá is írtam Blake-re.
"Szia Úristen köszönöm hogy likeoltad a fotóm, nagyon szeretlek!" -pötyögtem be, majd elküldtem neki.
Azonnal válaszolt:
"Szia igazán nincs mit, én is ❤"
OMG válaszolt! Én Blake Gray-el irogatok úristen! Életem legszebb napja.. Aztán Blake belikeolta az összes képet. Egyetlen egy képet tettem fel magamról, és ahoz kommentet is írt...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mylifewithblake
Hayran KurguInstagram: @mylifewithblake "Fejem a mellkasába fúrtam, Blake pedig karjaival átölelte a hátam, fejét pedig az enyémre hajtotta. Halkan szuszogott bele a hajamba"