Ezután pedig beállította magát a telómon háttérnek.
- Ennyire imádod magad? - nevettem fel, majd megvizsgáltam az új hátterem.
Egész jó kép, mert kacsint rajta. Sokáig elbambultam, Blake szakított meg.
- Ennyire cuki vagyok? - röhögött.
- Öhm..izé..hát.. - dadogtam.
Erre csak felröhögött.
- Hol van Cameron? - néztem körbe.
- Miért keresed? - húzta fel a szemöldökét.
- Mert a barátnőm őt keresi - válaszoltam.
- Ott - mutatott Blake balra, majd megláttam Amyt és Cameront akik éppen selfieztek.
- Na akkor nem zavarok senkit tovább.. -sóhajtottam.
- Ezt hogy érted? Engem nem zavarsz -jelentette ki Blake majd megvillantotta 10/100-as mosolyát.
- Nem akarom a barátnőmet sem zavarni, téged sem, ezért inkább kimegyek és leülök egy padra -mondtam majd megindultam kifelé.
- Szia Blake -néztem hátra csalódottan.
- Szia..-intett Blake.
Kint leültem a padra, és gondolkodtam. Találkoztam Blake Gray-el. Na ez még nem jutott el a tudatomig. Gondolatmenetem félbeszakították ugyanis valaki leült mellém a padra.
- Ki vagy? - kérdeztem a mellettem ülő kapucnis sráctól.
- 5 perce találkoztunk, nem igaz hogy nem ismersz meg - rántotta le magáról a kapucnit Blake.
- Ejnye, te kapucnis huligán - nevettem el magam.
- Huligán? Ki kérem magamnak - röhögött ő is.
Aztán a bekövetkezett a kínos csönd.
- Niky..
- Igen?
- Átküldöd Messengeren a képeket? - kérdezte.
- Át - válaszoltam majd beléptem a Messengerbe és megnyitottam a galériám, ami tele volt Blake-es képekkel..
- Wow 300 képed van rólam? - ámuldozott.
- Igen - kapott el a röhögőgörcs, ugyanis egy mappába tetten a képeket, amiben valóban 300 kép volt.. (A valóságban 1800+ van😂😂😂) Átküldtem neki a képeinket. - Mi a háttered? -kíváncsiskodott.
A telefon képernyőjét felé fordítottam.
- Nem állítottad át bibibíí - énekelte mint egy 5 éves.
-Hahaha
-Elmegyünk sétálni? - kérdezte, mire én kikerekedett szemmel néztem rá.
YOU ARE READING
Mylifewithblake
FanfictionInstagram: @mylifewithblake "Fejem a mellkasába fúrtam, Blake pedig karjaival átölelte a hátam, fejét pedig az enyémre hajtotta. Halkan szuszogott bele a hajamba"