2.rész

314 9 0
                                    

Blake kommentet írt a képem alá! Méghozzá nem is akármilyet..
"Gyönyörű vagy 😍"
Hát ezt nem hiszem el.. Olyan boldog voltam, hogy nem lehetett leírni.
Visszaírtam neki:
" Köszönöm ❤"
Abban a pillanatban jött egy üzenetem Messengeren.
Blake Gray: Szia, nem zavarlak?
Ááááá! Dehogy zavar! A szívem 200-al vert.
Me: Szia! Dehogy zavarsz! :)
Blake Gray: Mi a neved? :)
Me: Niky :)
Blake Gray: Gyönyörű neved van, de nem csak a neved gyönyörű ;)
Me: Köszönöm 😍 Imádlak! 😘 Tudod olyan rég vártam arra, hogy egy képem belikeold, és most meg veled irogatok! Ez hihetetlen..
Blake Gray: :))
"Blake Gray számára becenevet állítottál be: Blake ❤"
Me: Remélem nem baj :$
Blake ❤: Dehogy baj :) Akkor most én jövök..
"Blake ❤ a becenevedet a következőre állította be: Niky :$"
Me: De miért?
Blake ❤: .... Tudnánk találkozni? Eltudsz jönni a legközelebbi Magcon találkozóra?
Me: Persze, mikor lesz és hol? 😍
Blake leírta a címet és az időpontot. Holnap lesz, itt helyben, kb 1 óra az út.
- Anyaaa! Eltudunk menni a legközelebbi Magcon találkozóra? Holnap lesz a Wall Street 42-ben 16:00-19:00-ig! Légyszii! Ott lesz Blake is! -kiabáltam ki anyának aki épp az ebédet főzte.
- Végülis nincs olyan messze.. Igeen elmegyünk! - kiabálta vissza.
- Ezazz!
Úristen.. Gondoljuk csak át a nap eseményeit. Likeolt, kommentelt,írt.. Úristen.. találkozni fogok vele holnap!
Felkell hívnom Amy-t.
- AMY! Holnap legyél itt 15:00-kor! Fontos lesz! Szia!-ezzel letettem megsem várva a válaszát.
Kikészítettem holnapra a ruhám. Blake Gray-es póló, és egy fekete cicanadrág. A szobám tele volt Blake-es poszterekkel... Hosszan nézegettem őket.
- Most itt csak plakáton látlak, de holnap élőbe! - pusziltam meg a plakátjaim egyikét. Istenem miért ilyen helyes? Holnap lerohanom az tuti..

MylifewithblakeOnde histórias criam vida. Descubra agora