Meraba ben Barbara Palvin güzelliğinde, Victoria's Secret mankenleri boyunda ve fiziğinde bir kız diye cümleye başlamayı çok isterdim ama bu özelliklerin bir tanesi bile bende yok. Hani 35 yaş üstü ablalar bile benden daha giderli diyim siz düşünün. ben 1.60 boylarında, ela gözlü, kumral, uzun saçlı, adını Beren koydukları bi kızım.
Gene sabahın bi saati kalkmışım okula gidicem malum. Aynanın karşısında yaklaşık bir buçuk saattir saçımı düzleştiriyorum gene de bi şekle girdiği yok delirmek üzereyim, annem mutfaktan bağrıyor: ''Bereeen bir buçuk saattir kullanıyosun o düzleştiriciyi fatura gelicek kol gibi baban ağzımıza sıçıcaaaaaak!'' Arkadaş, kadının hayattaki tek derdi tasası, elektrik faturası resmen. Neyse, zaten saçımdan bi bok olduğu yok dedim boşver hem kol gibi fatura gelmesin dimi, yazık. Giyindim çıktım. Taktım kulaklığımı okula gidiyorum,tam ''hayret bugün başıma bi bela gelmedi'' diyecektim kiii şom ağız bu durur mu, yanımdan geçen kadının bebek arabasına takılan eteğim boylu boyunca yırtıldı bi güzeeel. Yalnız harika görünüyorum, harika rezil oldum öyle böyle değil, yardıra yardıra eve koştum. Annem gene bağrınıyor niye geldin geri Bereeen diye. Adımı özellikle bağırabilmek için Beren seçtiklerine her türlü iddiaya girerim. Dedim böyle böyle, eteğim yırtıldı, rezil oldum. Mecburen kot pantolonumu giyip gittim okula. Bi de kot pantolon giydiğim için Arzu Hoca'dan azarımı işittiiiim, oh mis. Bugün de görev tamam, mişyın kompleytıd yani. Neyse gittim sınıfa, Duygu gelmiş tabi ki, -eve gidip geldim o kadar, gelmemiş olsa ayıp olurdu- oturdum yanına işte olanları anlattım Duygu'yu görünce keyfim yerine geldi konuşuyoruz, gülüşüyoruz işte, dedim dur bi hava alalım ders başlayana kadar bahçeye çıktık. Okulun dışını gören bi banka oturduk, gelene geçene verip veriştiriyoruz, dalga geçmediğimiz insan kalmadı. Sonra da niye her şey benim başıma geliyor diyorum, kesin bu özelliğimden. Neeysee biz onla bunla saçıyla başıyla dalga geçerken bi çocuk geçti. Ama nasıl bir çocuk, çocuk çocuk değil, adeta bir Yunan tanrısı aman Yarabbim. Duygu durumu çaktı tabi,''Hayırlı olsuuun yeni bir platoni.'' dedi. Aynen böyle dedi çünkü cidden bütün aşklarım platonik, mal gibi dolaşıyorum her seferinde ortada. Nitekim bunda da öyle olacak biliyorum, aman ya, her şeyin hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Tarafı
Teen FictionBelki çok güzel saçlara sahip değil, belki masmavi gözleri yok, belki çok şanssız ama umutlu, klasik Türk kızı.