Nerede kalmıştık, hah evet ben platonik aşkımdan bahsediyodum. Çocuk gidince -normal olarak tabi ki sonuçta yürüyordu of çok saçmaladım :D- Duygu da beni sınıfa sürükledi baya dondum kaldım çünkü, ilk ders de fizik aman aman daha da mutlu oldum daha iyi bir haber olamazdı, hoca geldi başladı işte dersi anlatmaya, ama o kadar uzağım ki konudan, aklım hala çocukta. Böyle bi asi tavırlar hoca yazıyor ben yazmıyorum, camdan dışarı uzaklara bakmalar falan hoca benim dersi iplemediğimi anladı. ''Kızım neden dinlemiyosun kalk bakıyım ayağa.'' dedi. Kalktım. '' Aşık mısın kızım sen bu ne hal?'' dedi. Sanki normalde çok aktif bir öğrenciyim her soruyu ben çözüyorum tahtaya kalkıp. ''Ne alaka hocam ya'' falan filan derken adam bana ''Sen bu aralar iyice azdın.'' dedi baya baya bunu dedi bi de beni dersten attı. Azmışım lafa bak :D Neyse ben tıpış tıpış çıktım tabi dersten dedim bahçeye çıkıyım bari belki çocuğu gene görürüm, açıkçası olay şu ki gördüm mü görmedim mi hiç bilmiyorum çünkü her yoldan geçeni zaten ona benzettim. Ama o derece triplerdeyim arkadan bir ''Sensiz ben nefes alamam'' girse hiç yadırganmaz o derece. Arada da kendimi avutmaya çalışıyorum işte: Lan daha yaşın kaç olum unutursun gider, hem öylesine biriydi işte bidaha geçmez belki bile, gayet de on numara kızım bana hayır diyemez desem de son söylediğime inanmayın çünkü öyle bi dünya yok. Zil çaldı sınıfa gittim şerefsizler bide benimle dalga geçiyorlar işte sen iyice azdın, azgHınTeqHe_22 falan diye, dedim Duygu'ya benim çok başım ağrıyor ben eve gidicem. Biliyo tabi durumu tamam sonra ararım dedi, izin aldım çıktım okuldan. Taktım gene kulaklığımı duygusal mod on takılıyorum, tam böyle sağa dönücem baya da dalmışım çocuğun biriyle baya kafa kafaya çarpıştık. Ama hayvan nasıl kafan varmış be it! Kafa değil beton mübarek! Kırdın be kafamı! diye çocuğa bağrınıyordum ki çocuk kim çıktı tahmin edin? Eminim ki tahmin ettiniz evet bizim Yunan tanrısı. Bu da bağırdı bana Önüne baksaydın çarpışmazdık gerizekalı kör. hem de mal mal yürüyen sendin ben değil. Dedim ya sabır, Allahım sen beni beğendiğim çocukla mı sınıyosun Yarabbim, yapılır mı bu bana. İyi hoş çocuksun da baya bi kroymuşsun be. Ya yürü git be hayvan! dedim devam ettim yoluma. Gururumdan ödün vermem falan. Her şey neyse de, kafam hala acıyor be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Tarafı
Teen FictionBelki çok güzel saçlara sahip değil, belki masmavi gözleri yok, belki çok şanssız ama umutlu, klasik Türk kızı.