2.

224 10 2
                                    

Bu bölümlük hikaye

Toukanın ağızından

Kırmızı iplerim nerdee? Diye cırlıyodu yine Suzuya. Evet belki düşündüğünüz gibi Suzuya ile ben ikizim. Şimdi söyliceksiniz bana hiç benzemiyosunuz diye evet benzemiyoruz. Neyse okulun ilk günü hazırlanma vakti. Suzuya ile okulun bahçesine girerken biri bana çarpmıştı (acaba kim heuheuh) adının Kaneki Ken olduğunu öğrendim bizimle aynı sınıfta yanında birde Eto diye bi kız vardı tatlı birine benziyordu. Galiba kardeşler. Sınıfa girdiğimde Kaneki ağlıyordu gittim sordum salak gibi sordum o soruyu
Touka: Ağlıyo musun?
Kaneki: Yok, gözlerim işiyo( özür böyle şeylere pek alışkın diğilim)
Ve o an başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştüki Allahtan Suzuya beni kurtardım çocuk psikopat falan ama iyi. Eto da gelmiş Kanekiyi azarlıyo , ohh iyi olsun pislikk( çarpıldı) giderkende çelme taktı ve Eto hariç herkes gülüyodu sinirlenmiştim... ağlıycaktım neredeyse... neyse dua etsinler ghoul olduğumu görmediler. Ve mantık zamanı ben ghoulsam Suzuyada ghouldur. Zeka fışkırıyo. Neyse eve vardık bu bana yeter bide gidip anteiku ya gitçem . Vardığımda şaşırmıştım (neden acabaa) evet yanılmadınız Kaneki ile Eto burdaydı Ve sonraaa Omen tanremm didim. Ayato camı kırmış içeriye girmiş ve ikisininde acemi bir ghoul çıhtı hemde tekk gözlüü. Boşver çohta önemli gitik gardeşlerimle beraber iki kahve içtik eve gitik . Evet ikiz olduğumu söyledim ama üçüzüz şaşırdın mı eveett tamam.


İlkim olduğu için özür diler ve biraz saçmalamış olabilirim çünkü bu benim özelliklerimden biri heuheueh . Neyse daha fazla uzatmicam beğenirseniz sevinirim . Beğeni gelmezse zaten yolun başındaydık kitabı kapatırım dimi. Hadi bye...



  Evet ss aldım bi sorun mu varr ha?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet ss aldım bi sorun mu varr ha?

Anime Şeysileri!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin