Hikaye

52 2 4
                                    

               Utanın ağzından
Kanekiyi bekliyordum, Hinami ile beraber gelicekti. Bi an bi şey oldu diye düşünmeye başladım. Biraz egzersiz yapçaktık. Yani ikisini çalıştırcam.
                Hinaminin ağzından
Kaneki abi ile ıssız bi sokaktan geçiyoduk ve korkuyordum. Çünkü ikimizde güçlü değildik. Yani bir ghoula göre. Sonra birden iki kişi gelince gözlerim doldu. Kaneki-kun beni korumaya çalıştıda yaptı. Ardından hiç anlamadığım şekilde kagunem çıktı ne yapacağımı bilmiyordum. Sanki biri tarafından yönetiliyordum. Derken birini öldürmüştüm. İlk kez birini öldürdüm ve hiç deneyimim yoktu. Diğerini ise Kaneki öldürdü üstümüz başımız kan olmuştu. Sonra Utayı gördüm ve ağlayarak yanına gittim. Yol boyunca Kanekiye sarılı gitmiştim. Touka-chan da oradaydı . 4 saate yakın çalıştık ve ben tükendim. Gece rahat uyudmuştum ama sabah hiç öyle değildi. Başka biyerdeydim. Galiba burası söz ettikleri Aogiri idi. Hemen kapı açıldı ve Ayato geldi ağzımı gözümü bağladı elimle beraber ne yapacaktım ben! Ne diye Toukanın yanında kalmadım! Nefret ediyorum kendimden! Ayatoya beni bırakması için yalvardım. Ve ne olduysa bıraktı beni Anteiku ya ağlayarak girdim ve herkes başıma toplanmış neler olduğunu anlatıyorum falan Touka çok kızmış gibi görünüyodu. Hemen kapıyı açıp serttçe kapattı geri. Neler olcaktı bilmiyorum ama sonra Kaneki delisi geldi yine. Ama adam yardım etti bize bi şey diyemezdim. Eskisi  gibi mutlu oluruz umarım...

Vaov 203 kelime ile hikayeyi bitirdim inş güzel olmuştur sonraki bölüm müzik mi olsa acaba

Anime Şeysileri!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin