6.fejezet.

225 12 3
                                    

FIGYELEM!!!
EBBEN A RÉSZBE TRÁGÁR BESZÉD ,18+-OS JELENET TALÁLHATÓ.OLVASÁS CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE.

Eatonnal a szobában lustálkodunk.Nem tudunk mit csinálni.Végre nyugton vagyunk.Kopognak az ajtón .Mind a ketten értetlen fejjel nézünk egymásra majd az ajtóra.
-Igen?-kérdezi ki Eaton.
-Én vagyok.-szól be Eaton édesanyja én pedig abban a pillanatban rosszat sejtek.
Eaton az ajtóhoz lopakodik majd résnyire kinyitja azt.Átveszi azt amit Mrs.Fisher átnyujt.
Egy bögre az.Rosszat sejtek,nagyon rosszat.
Eaton vissza fekszik a bögrével az ágyra majd egy húzással lehúzza.
Értetlenül nézek rá hiszen az nekem van címezve.Hülye!Az anyja arra utalt hogy tönkre teszi a kapcsolatunkat.Erre én naívan és vakon megbízom benne?!
-Nem ehetsz semmit amit nem én vagy Katrinék csinállnak neked.-szól védelmező és felemelt hanggal.
-Rendben.-szólok hallkan elgondolkodva.
-Ne törd magad.-puszit ad a homlokomra-Anya nem fog elfogadni , de rajta és apámon kívül mindenki szeret.
Megnyugtató.....
-Örülök ha legalább a tesóid szeretnek.-hozzá bújok.
-Ever!!-kiállt Evi és beront a szobába.-Segítened kell most!-a haja egy törülközőbe tekerve,az alapozója elmosódik és sötét.-Segíts ezt rendbe hozni.-magára mutat.
Eatonnal egyszerre kezdünk nevetni.
Kikelek az ágybol majd a hisztis lányhoz lépek.
-Gyere , segítek.-nevetek és megfogom a vállát.
Evi magával húz a szobájába.Egy nagy lila szoba , kicsivel több bútorral mint amennyi Eatonnak van.
Leül az asztalhoz én pedig smink lemosót keresek.Mikor találok lemosom a felkent maszatot az arcára és neki látok a sminkeléshez.
-Randi?-kérdezem.
Igenlően bólint.
-Milyen ruha lesz rajtad?
-Kék.válaszol az ágyra mutatva ahhol Az óceán kék  ruha fekszik.
Felvittem a bőrszínéhez illő alapozót majd szürkével és kékkel megcsináltam a szemhéllyát.Óvatosan és úgy hogy jól nézzen ki.
Sose voltam nagy sminkes , tűsarkús lány.A kócos haj és sport ruházat hozzám jobban illik.
-Király vagy!-kiált a sminkét nézegetve ,én pedig féloldalasan mosolyogva néztem őt.
Végül kapott egy matt barack rúzst és már csak a haja maradt.
-Miért engem kértél meg?-kérdezem és a haját félülöm.
-Kat elment , szerinted kit választottam volna ? Eaton-t?-felnevet.
-Ki tudja még a végén kiderül hogy jó benne.-nevetek vele.
A haját egyszerűen megszárítottam.Hisz így is gyönyörű.
Berohan a fürdőbe felvenni a ruhát én pedig addig elpakolok.
Mikor kijön a fürdőszobábol egy top-model áll előttem.
-Gyönyörű vagy, Evelin!-ámulva nézem őt.
-Köszi.-elpirulva Igazítja a ruháját.-Megkérem Jake-et vigyen el.-elmegy mellettem ,majd hirtelen vissza fordul és megölel.-Köszi hugi.
Azzal el is illan.A kék ruha csak egy villanás , egy elmosódó folt.A gyomrom nagyot korog.Éhes vagyok.Megint?Gondolom Eaton nem bánná ha ennék valamit.Hallkan becsukom Evi szobájának ajtaját majd a konyhába lopakodom.Egy vörösesbarna hajú lány rohan fel a lépcsőn.Talán ő Jake barátnője?Utána nézek , de már nem látom.Vállat rántok és a konyhába megyek,ahol.......😑😑 Eaton anyja ül és kávézik.Inkább éhen halok.Ahogy megfordulok és indulnék vissza ő így szól.
-Maradhatsz én úgy is megyek.-azzal felkel az asztaltól és felém indul.Végig tekintek a hölgyön.Vékony, magas , rövid szőke haj és hideg szemek.Mintha Eaton-t látnám , női verzióban.Mikor elmegy mellettem egy gúnyos vigyort látok az arcán.Hát ez meg?...
A hűtőhöz megyek.A konyha minden része fehér.A pult és az asztalok egyedül feketés.Néhány helyen növények , de mint más normális családnál, itt nincsenek családi képek.
A hűtőben virslit,zöldséget , lazac filét találok,igaz van még más is de ezek jobban tetszenek mint a szív és máj vegyestál és hasonlók.😖 Ehhez idő lesz hozzá szoknom.
Bár Eaton miatt nem esik nehezemre.
A halat sütöttem meg egy kevés zöldséggel.
Nyílik az ajtó és Jake ugrik be a konyhába.
-Szia.Mit eszel?-mellém jön és a tállba tekint.
-Halat.-kicsit vissza húzódó vagyok Jake-el.Elvégre a termetét tekintve meg is értem.
-Eszek veled.-szól és leül a pulthoz felém fordulva.-Amúgy te csináltad Evelin sminkjét?
-Igen.Nem értek az ilyenekhez ,de szerintem jól sikerült.-nevetek kissé zavartan és próbálok vissza emlékezni a sminkre.
Kiszedet a halat 1-1 tálkába és Jake elé rakom.Mikor meglátja a zöldségeket elfintolodik.Halkan felnevetek.
-Nem eszitek ezeket?-kérdezem nevetve.
-Én nem.-rám sandít majd az összes zöldséget átturja a tányéromba.
Remek , haragosan tekintek rá , ő pedig pajkosan mosolyog mire mind ketten nevetni kezdünk.
Miután leerőszakoltam a torkomon az utolsó bébi kukoricát , a tányérokat a mosogató gépbe tettük és elindultunk a szobámhoz,Eaton szobájához.
Jake el akar vinni Valahova de , azt nem mondha meg hova.Utálom a meglepetéseket.A szoba elé érve nevetést és hangos női nyögéseket hallani.Zavartan pislogok majd Jake-re tekintek.Benyitunk a szobába én pedig egyből negbánom.
Eaton a kanapén fekszik és...... az a lány akit láttam éppen a ,,merevedésével,, játszott. Lefagytam.Mi ez!?Zavartan pislogok ide oda.A szemem pillanatokon belül égni kezd maj könnyeket ereszt el.Ez nem lehet igaz.Nem fért össze a fejembe.Miért kockáztatta volna az életét miattam,miért adna gyúrűt , ha mással sexel.

Szerelmem egy démon.Место, где живут истории. Откройте их для себя