-Ne!!-kiabálok és a tömeg közt átcikázva futok Eaton-hoz.Feje lebukik teste elernyed.Légzése hörgő mint egy oroszlán morgása.
-Sajnálom Ever.-suttog.
Rémülten tekintek rá és a szemem könnybe szalad.-Eaton?-kérdezem és felemelem a fejét.Elájult , azok a kék szemek már nem világítanak.-Eaton , ébredj fel,kérlek!-teste serceg ahogy a fa égeti.Még így is , keresztre feszítve,elernyedt testtel, fejünk egy vonalban van.Kikötöm az egyik kezét ami erőtlenül a test mellé ruhan.Elerednek a könnyeim.
-Nyisd ki a szemed.-keltegetem kétségbeesetten.-Kérlek.-homlokomat a fiú izzadt homlokának nyomom és átkarolom a testét.
-Ever mit művelsz?-kérdezi apám majd mellém lép.
Aggresszívan fordulok felé.Kitárom a szárnyaim és szabadon engedem az erőm , ami áram katona képp jönnek mellém.
-Nagyon jól tudod mit jelent nekem.....-mérges vagyok.-..erre te keresztre feszíted !?Mit jépzelsz ki vagy te!??!!-a képébe ordítom zokogva.
Apám felém lép de , egy katonám elé áll.
Vissza fordulok Eaton-hoz és hozzá bújok.Fejét a vállamra csúsztatom , majd kiszabadítom a másik kezét és gyengéden a földre fektetem.Angyal katonák rontanak felém , de az én katonáim erősen visszatartják őket.Az ölembe fektetem Eatont és kikötöm a lábait.Szörnyen fest.Az a gyönyörű arc most fájdalmas kínt mutat ,könnyeket.Zokogásom hangosan betölt mindent.
-Nem hagyhatsz itt.-kétségbeesetten nézem mit tehetnék.Kihúzom az oldalából a tőröket , aminek helyéből ömleni kezd a vér.Leteszem a késeket és az arcára tekintek.Szemöldökét összeszorítva sír.
Remegve fogom a kezeimet a sebre , de a vér mindenhol folyik.Ilyenkor mit kellene tennem??Ez nekem .... sok.Itt haldoklik kezeim közt életem szerelme.Ha még nem hallt meg ,akkor ha nem teszek valamit,itt vérzik el.A késre tekintek és támad egy nagyon rossz ötletem.Eaton ha megtudná mire készülök telljes erővel próbállna leállítani.Megvágom a tenyerem egy 3cm-es csíkban.Fáj , de nem foglalkozhatok ilyen apróságokkal mikor ő haldoklik miattam.
A szájába nyomom a kezem és várom a reakcióját.Lassan lenyallja a vérem majd szívni kezdi a sebet.Elkapja a kezem és jobban magához szorítja azt.
Mikor nem jön több vér végig nyallja a tenyerem és a tenyér felől
hüvejkujjam alatti húsba mélyeszti agyarait.Felszisszenek és behunyom a szemem.Ég a harapás,tűz forró és a nyelve is egyfolytában a sebek körül járkál.Hirtelen valami emlék félét látok ,Eaton emlékeit .Vagyis azt ahogy ide került,ebbe a helyzetbe.Hogy milyen kínokat éllt át.Kezemet szorongatni kezdi mire az bizseregni kezd.Biztatóan magamhoz ölelem őt és a haját simogatom.
Kinyitom a szemem és a fiú arcára nézek.Eaton szemei lassan kinyílnak és a tekintetembe mélyülnek.
Elengedi a kezem és mindkét kezét a szájához kapja.
-Ever...?-kérdezi tompa hangon.Szemei megtellnek könnyekkel és legurulnak az arcán.
Igenlően bólintok és sírni kezdek.Nem haldoklik ,már nem.Elmosolyodom és tovább sírok.Kizárom a külvilágot , nem létezik más , csak ő és én.
Elveszi kezeit a szája elöl és a bal kezével az arcom felé nyúl.Csak hogy a keze erőtlenül remeg.Megfogom a kezét és az arcomra nyomom.Ujjai megsimogatják az arcom és a szemem alatti könnyeket törölgeti.
-Istenem....-nyögöm és szorosan megölelem.
-Azt hittem hogy meghalltál.-suttogja a fülembe.
-Átváltozás közötti kómában voltam , de a szellemem ott volt veled.Csak a testem változott át.Végig veled voltam.
Eaton elhúzódik majd aggódva néz rám.
-Láttál átváltozni?-kérdezi és elveszi a kezét az arcomról.
Igenlően bólintok mire ő szégyenkezve félrenéz.-Nem féltél?
-Kellett volna?-nevetve kérdezem és megsimogatom az arcát .Nem gondoltam azt hogy ilyesztő hanem azt hogy mennyire fájhat ez neki.
Igenlően bólint én pedig megcsókolom a homlokát.
-Sajnálom , de ellent mondva akaratodnak,már nem félek tőled így holtomig veled maradok.-suttogom és a homlokát puszilgatom.-Had jegyezzem meg , mennyire jól áll a fekete.
-Tényleg?-suttog és a hajamba túr.
-Elbűvölően szexi.-nevetek bár a szemem még kicsit könnyes.
Felljebb emeli a fejét majd lehúzza az enyém és megcsókol.Ajka lecsap az enyémre én pedig kicsit elfordítom a fejem hogy hozzám férhessen.Nyelve átcsúszik a számba majd végigsimítja azt.Megnyalom az alsóajkát ő pedig ismét magához szorít.
Levegőt alig kapok ahogy elnyomjuk egymás orrát.A levegőt csók közben erőszakolljuk ki.Balkezét visszacsúsztatja az arcomra majd a hajamba túr, jobb jeze pedig a hátamat simogatja majd a szárnyamba markol.A végén már csak szájrapuszik sokasága marad.
-Sajnálom.-nyögi és elengedi a szárnyam.-Miattam történt ...
Nem hagyom hogy folytassa .
-Nem akarom hallani , ez nem a te hibád volt.Ha te így gondolod , ne tedd!-kezemet a szájára tapasztom.Sóhajt és a tenyerembe csókol.Megsimogatja a kezem majd leveszi aszájáról.
-Mennünk jell.-apám felé tekint.A katonáim továbbra is derekasan harcolnak ám az angyalok kimerültnek tűnnek.
-Tudsz állni?-kérdezem és segítek neki felüllni.
-Igen...-felkel a földről majd rámtámaszkodik én átkarolom az oldalát.A ruhám véres , az ő vére az.
Az áramlidérceim körbevesznek minket ,így segítenek.Az egyik hiányzik , hol van?Ekkor látom feltartják.Tudom milyen hülyén hangzik de aggódom ezekért.
Eaton köhögni kezd én pedig aggódva simogatom a hátát.Ekkor valaki megragad a hajamnál fogva és elránt.Eaton egyből a föld felé esik de az egyik lidércet támogatására utasítom.
-Nem mehetsz vele!-kiabál apa.-Egy szörnyeteg.!
Apám bal kezében egy kard csillog.Visszatekintek Eaton-ra.Remegő tekintettel néz engem.
-Ever....-rémülten cseng a selymes hangja helyetti hörgő kiáltás.
-Semmi baj!-kiáltok vissza bíztatóan.Elkapom apám kardját és vele suhintok ám az egyetlen amit eltaláltok az a hajam.Levágom a saját hajam.Az engem fogva tartó férfi a földre esik kezében ,a marék szőke hajtincsemmel.
-Ever!-kiált mögöttem a fiú és mögém ugorva felrántja a kezemben tartott kardot.Fém a fémnek esik és hangosan felkondul.Zeng tőle a fejem.Egy katona támadt ránk.Eaton a katona felé lép majd azt gyomorszájon rúgja, aki hátra esik.
Elengedem a kardot és mögé bújok.Eaton a földbe szúrja a kardot és magfogja a kezem.
-Futás.-szól és elillanunk.Minden lidércem megvan ám amint belépünk az átjáró kapun eltűnnek.Már semmit se látunk az Angyalok Ligetéből , a Fisher ház előtt állunk.Eaton felé fordulok ő pedig rám tekint.
-Vége.-nyögi és magához ölel.Felsóhajtok és a kezemet a hátára tapasztom , a háta még mindig csupa heg.Úgy összeégette a fa , talán beggyógyul , talán nem.
-Megkérhetlek valamire?-suttogja a hajamba.Nem szólok , de ő folytatja.-Ne add értem a véred.Ez az egy amire kérlek.Ha nagyon nagy a baj és Haldoklom , csak akkor adhatsz vért.
-Ma is haldokoltál.-óvatosan simogatom az oldalát.Erre már ő se szól semmit.
-Eaton.-kiált Kat .Oda tekintek és mindhárom testvér felénk tart.Eltűntetem a szárnyaim majd elhúzódunk egymástól és feléjük nézünk.
-Uram isten , Ever!-Evelin olyan erővel megölel hogy a földre esek.-Annyira hiányoztál!-szipog.
Megölelem és öröm könnyek szöknek a szemembe.Kat is megölel és egymáson sírunk.Jake megöleli testvérét majd ránk tekint.
-Mi lett a hajaddal?-kérdezi Kat.
-Levágtam egy karddal telljesen véletlen.-nevetek.
-És Eaton?...-Evelin elhűzódik majd felkel és megöleli bátyát.-Veled mi történt?
-Keserves 3 nap.-nevet Eaton magán gúnyolódva.
Kat elhúzódik tőlem és Eaton felé lép.Zavartan nézem a lányt , majd ahogy oda ér arcon üti Eaton-t.😮😮😮😮❓❓
-Kat !-szólok és a lány mellé lépek.
-Tudtad hogy öngyilkosság , mégis velük mentél!Ha Ever felébred úgy is vissza jön hozzád , mint mindig.-oktatja ki bátyát a lány.
-Azt hittem meghallt!!!Utána halltam volna!!!-felszisszen ahogy az utolsó mondatot kimondja.Utánam hallt volna?Hát ezt tervezte?😢😢😢
-Akkor baromi közel álltál hozzá a jelek szelint!-kiabál Kat továbbra is.
-Neked nem tartozom magyarázattal!Te engem nem kérhetsz számon!-Eaton huga fölé magasodik,szeme elsötétül és villámokat szór és Kat se marad adósa.
-Hé , hé , elég.-lépek kettejük közé.-Nyugodjatok le!Inkább meg kéne nyugodnunk hogy mindenki jól van.-próbálom oldani a feszültséget.Kat és Jake felém fordul és beszélgetni kezdünk.Fél szemmel Eaton-ra skandikálok aki szőke hugát öleli , aztán elengedi és bemegy.
-Hülye...-morog Kat Eaton után.
-Kat , Eatont megkínozták.-Kat Lefehéredik-Ha nem érek le időben ő ott hal meg a fakereszten.-letörlöm a könnyeim , visszagondolva hogy nézett ki akkor , nagyon fájdalmas.
Nem szólunk mást.Kat-en látszik hogy azt hittem valami bunyóba keveredett Eaton , nem pedig azt hogy kereszrefeszítették.
Bemegyünk a házba majd Kat a fürdőbe tol.Igaza van büdös ,izzadság szagom van.Az angyalok , mindegy milyen fejlettek.Nem rendelkeznek dezodorral vagy stift-el.😣😣
-Fürödj Le,hozok törülközőt és valami ruhát.
-Elég ha Eaton pólójából hozol egyet.-vettem már fel Eaton pulóvert , de most még is zavart vagyok.
A lány mosolyogva kimegy én pedig levetkőzöm.A testemen van néhány lila folt , nem tudom mitől van .Végigsimítom a foltokat amik kicsit fájnak.
Bemászom a kabinba és megnyitom a vizet.
Eaton itt zokogott utánam.Az üzenetem még a falon van.Láttam ahogy zokogva szorongatta a felsőm.
Nyílik az ajtó .
-Találtál pólót?-kérdezem és nevetve kidugom a fejem.Meglepetésemre nem Kat áll ott hanem egy fekete hajú fiú.
Visszaugrok a kabinba és hangosan becsukom az ajtót.
-Mit....mit csinálsz?-kérdezem zavartan és hátat fordítok az üvegajtóknak.
-Veled fogok fürdeni.-hangja betölti a fürdőt én pedig elvörösödve gondolom végig.Meztelen , egymással szenben , háttal , mindegy hogyan....😳😳😳😧😦
Nyílik a kabin ajtó és benyújt rajta valamit.Oda tekintek , valami piros-fekete csipkés cucc.
-Vedd fel.-halk suttogása csak mégjobban zavarba ejt.
Magamra kapom a bikinit majd a melltartót kezdem megkötni a nyakánál.Ám az bekapta a hajam és laza is lett.😑😑😑😑
Basszus mivan már!?!
Meleg kezek érnek a hátamhoz ,kikötik a bikini felsőt , majd bekötik úgy hogy nem szorította be a hajam és laza se lett.
Zavartan fordulok felé majd a mellkasához bújok.
-Miért csinálsz ilyen zavarba ejtő dolgokat?-kérdezem suttogva és megsimogatom az oldalát.
-Jobb lett volna ha mindketten meztelenek lennénk?-kérdezi és felnevet.-Mikor Katarine mondta hogy az egyik pólómba akarsz aludni , nem tudtam kordában tartani magam.-átkarolja a hátam és magához szorít.
Boxerben van.Pont piros fekete szegélyes boxerben.Gondolom ez nem véletlen.
❤💕❤
-Fáj még valamid?-kérdezem és ujjaimmal a hátán lévő sebeket kutatom.Ezek biztos nagyon fájtak.
-Angyalkám...-puszit ad a fejemre -Jól vagyok.
Felsóhajtok.-Ever, a nevemet is mondd ,kérlek,azt szeretem a legjobban ha te mondod.
-Ever.-suttogja érzékien a fülembe majd megkarapja azt.Felnyögök és a testem minden izma megfeszül.-Tetszik a hajad.-cirógatja a vállamig érő hajam
-Rövid , de megszokható.-kínos csend -Én már libabőrösre áztam.-nevetek és az ajtó felé nyúlok.Eaton azonban elkapja a kezem és vissza húz.
-Mosd meg a hátam, kérlek.-nekem hátat fordít így póló bélkül is láthatom a hátán a sebeket.Nagyon csúnyák.😢😢😔😔Valamelyik még mindig vérzik.Elveszek egy rongyot a kabin melleti szekrényről majd bevizezem és letörölgetem a hátát.
Uram ismét bocsáss meg nekem , a helyzetet kissé elfelejtve nézem a fiú fenekét és hátát.Biztos hogy cékla vörös vagyok.
Mikor végeztem a fiúhoz simulok és puszit adok a hátára .
-Ha megengeded én megtudlak gyógyítani.
-Nem .-vágja rá.-Akkor megint legyengülsz.
Nincs igaza, az nem amiatt volt.Szabadon engedem az erőm ami a fiú sebeibe áramlik.
-Mit művellsz?!-kiált fel.Ellép tőlem majd a fallhoz szorít.-Fejezd be , Ever!-rámkiabál de , nem hagyom abba.
Szemembe néz és így szól.-Nem akarlak elveszíteni ,még egyszer.Kérlek,fejezd be.
Már is végeztem .A fiúnak nincs több sebe.
Én pedig nem gyengültem le.Jól vagyunk.
-Ever most .... nagyon haragszom rád.-morog és elenged.Elfordul majd elzárja a vizet.Elkapom a kezét és a mellkasomhoz fogom.Értetlenül néz.
-Érzed ezt?Hallod ahogy dobog az a kicsike valami bennem?-kérdezem utallva a szivemre.Bólint és a mellkasomra néz majd vissza a szemembe.-Azért dobok ilyen lelkesen mert te mellettem vagy.Mert szeretlek!Épp ezért egy percig nem habozok megvédeni téged , akár az életem árán is.!
-Én pedig ezért nem foglak veszélybe sodorni.-keze a mellkasomról lecsúszik a hasamon és az oldalamba kapaszkodik.
Féloldalasan rá mosolygok ő pedig viszonozza a mosolyt.Kimászunk a kabinból majd neki állunk megtörülközni.Egymásnak háttal állunk de a fali tükrön látom ahog Eaton leveszi a boxerét én pedig abban a pillanatban elszédülve lehuppanok a földre.Nem láttam semmilyen izgató dolgot , de a szivem így is kiszakad a helyéről.
-Jól vagy?-kérdezi Eaton.
-P....persze csak .....-láttam a tested hátullját ruha nélkül.Amúgy eszméletlen szexi .😲😵😵😚
Eaton hangosan felnevet én pedig rá nézek.Fekeze mackónadrágban , fekete V nyakú póló .De aranyos , így se láttam még.
-Mi az ?-kérdezi nevetve.
-Mintha egy 30 évkörüli sziesztás csávó lennél.-nevetem ki.
-Akkor is szexi lehetek,mert a fejed olyan mintha vörös festékbe dugtad volna.-nevet kuncogva én pefig elfordulok.Basszus!
Mögém lép , letérdel és megölel.
-Annyira aranyos vagy.-suttogja a fülembe.Eszembe jut hogy én full mesztelen vagyok.Ha most a törülköző leesek ... orvérzést kapok.
Felkelek a földről és a ruháimhoz megyek.Fogammal összeharapom a törülközőt hogy le ne essen.Belebújok a bugyimba mire Eaton megszólal.
-Nem kell úgy viseljedned mint egy szégyenlős kis szűznek.-nevet gúnyosan.-Uriember ha azt mondod firduljak el, megteszem.
-Akkor fordullj el.-ahogy ezt ki mondom a tötülköző leesik én pedig melltartó esetleg top nélkül,háttal állok a fiúnak.
-Ezt a látványt ki nem hagynám.-nevet.
Magamra erőszakolom a cimkés top-ot és felveszem Eaton pólóját.Az arcom még mindig vörös , sőt az orrom is vérzik.Eaton felsője leér a térdemig.Á nincs sok külömbség a ruha méreteink közt.Én S-M ő pedig L talán XL.
-Jól áll.-nevet ki.
Felé iramodok és hason ütöm.-Te kis....!!Direkt csinálltad!!
Magához húz a derekamnál fogva majd a földre tarol.
-Persze hogy direkt!-nevet.Könyökömön támaszkodom ő pedig a kinyíjtott lábaim felett térdel.
Most megkapod te kis szemét!Felrántom a lábam , de ő elkapja azt.
-Naaaa!-szól lebiggyeztett Ajkakkal-Nem szabad piszkosan játszani.
-Még te beszélsz!?!😤😤
Eaton a pólóm szegélyéhez nyúl és elkezdi felhúzni.Lehajol és puszit ad a hasamra.Kezemmel megpróbálom ellökni , de ő lefogja a kezeim és hanyat dönt.
Kat nyit be és kigülledt szemekkel néz minket.Szép látvány lehetünk.-Ti mit csinálltok?-kérdezi
-Gyereket?-gúnyolósik.-Szerinted?Vadászom.-megint ad egy puszit.Lerúgom magamról a fiút majd elrohanok.Kat sietve áll el az utamból.A ragadozó persze utánam ered.Futni tudok ha erről van szó .Berohanok a konyhába a pult mögé ahol Jake tartózkodik.Eaton a pult túloldalán áll.Nevető szemeivel néz engem.Felvesz egy konyharuhát majd maga előtt a levegőbe dobja.Mire a ruha leesik Eaton már sehol.
-Megvagy!-suttogja majd a kezébe kap és a nyakamat kezdi úgy csókolni mintha széttépné azt.Én kínok közt nevetve sikítozok.
-A szörnyű fenevad elkapta az áldozatát.-kommentál Kat.
-Szegény őzike.-gúnyolódik Jake.
Eaton a fejemet maga felé fordítja majd megcsókol.Megint szép látvány lehetek.Egy pólóban , nadrág nélkül , a konyha közepén csókolózunk.Ellököm magamtól Eatont aki elkapva leültet egy bárszékre.
-Nem mozog a zsákmány.-nevet és puszit ad a nyakamra.
-Nem a zsákmányod vagyok!-felelem hisztisen és fejbe vágom.
-Elnézést asszonyom,egyetlen szerelmem és parancsolóm.-nevetni kezdünk.Milyen más a közeg mint kb 15 perccel ezelőt.
Elmosolyodom és magamhoz ölelem .
-Szeretlek.-sóhajtom és puszit adok a fekete hajába.
YOU ARE READING
Szerelmem egy démon.
RomanceSzerelmi történet.Egy lány aki félangyal és egy fiú közt aki tisztavérű démon.A sors hozta őket össze és már semmi nem választhatja el őket egymástól.