~YILBAŞI ÖZEL~

121 2 1
                                    

Yılbaşı gecelerinde evde ailesiyle oturanlar veya kar oynamaya çıkanlar dikkat!
¤Noel Baba Laneti¤
Evet ismi komik gelebilir ama gerçek bir olay...
Aziz Nicholaos Akdeniz kıyısında önemli bir Lykia kenti olan Patara'da doğmuştur (M.S. 300)(alıntıdır). Günümüzde ve döneminin sonuna doğru Noel Baba ismini almıştır.
Çocukları çok seven ve onlara sürekli hediye vermeyi seven Nicholaos genel olarak karın ilk yağıp çocukların mutlulukla dışarıda kar oynadığı günlerde onların kapısıma hediyeler bırakırdı. Bu devam ede ede gelenek halini almıştı. Nicholaos son dönemlerinde artık hediye dağıtamayacak kadar hastalanmıştı. Ve bir Noel akşamı daha gelmişti. Çocuklar yine karla oynarken Noel babalarının onlara hediye getirmelerini bekliyorlardı. Nicholaos market alışverişi için çıktığı yolda 10larca O'nu bekleyen çocuk vardı. Bir meraklı gitti ve sordu:
-Noel Baba hediyelerimizi mi getirmeye geldin?
Noel Baba bütün çocukların aynı beklenti içersinde olduğunu biliyordu ancak yapamayacak kadar güçsüzdü:
-Üzgünüm çocuklar artık hediye dağıtamayacak kadar yaşlandım.
Çocuğun birden yüzü umuttan öfkeye döndü ve arkadaşlarını çağırdı. 10larca çocuk Noel Baba'nın üstüne kar atıyordu. Nicholaos yüzüne gelen kar toplarıyla yere düştü. Gözlüğü kırılmıştı. Çocuklar hala kar atmaya devam ediyordu. Her yeri karla kaplanmıştı. En sonunda bazı çocuklar suratına büyük buz sarkıtı attılar. Burnu kırıldı. Artık üstünde o kadar kar birikmişti ki gözükmüyordu. Ve Nicholaos birkaç saat içerisinde donarak öldü. Hatta başka bir rivayete göre. Çocuklar dağıldıktan sonra birkaç ren geyiğini gelip kırık burnundan gelen kan kokusu nedeniyle yüzünü canlı canlı yemişler. Öldükten sonra ise ruhu o ren geyiklerinin derisini yüzüp boynuzlarıni renkli ledlere dolayıp onları binek olarak kullanmış.
O cani çocukların amacı gerçekten O'nu öldürmekti ve başarmışlardı. Ama başaramadıkları şey ruhunu göndermekti. Noel Baba öldüğü gün Yeniyıl haftasında kar oynayan veya evde oturan çocukları öldürmeye yemin etmişti.
Bu şu an size saçma gelebilir. Noel kutlamıyorsun diye senin başına gelmeyeceğini sanma. Mesela... Şu an belki tam arkanda olabilir?!?!..
Evvet arkadaşlar geri döndüm. Güzel bir yılbaşı bölümüyle karşınızdayım.9K'ya yaklaşmışız ve bu beni çooook sevindirdi. Haa bölüm hakkında
-Noel kutlamıyoruz ama eminim herkes Noel Baba'ya bir an için bile olsa inandı ve yılbaşına Noel dedi falan.
Yani "Böyle şey mi olur da biz Müslümanız da Noel Hrıstiyanların da..." vb. Vb. Yorumlar lütfem atmayın. Yani üsttede dediğim gibi hepimiz bir an için bile olsa Noel'e Noel Baba'ya inandık. İnkar etmeyin!!! Bu arada inşallah 2017 hepimize sağlık mutluluk huzur ve şans getirir (amin). Mutlu yıllar <3 <3 <3.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just HorrorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin