Ιταλία 1965
Υπήρχε ενα υπέροχο κάστρο που μόλις έγινε βασιλιάς ο Αντονιος . Ενα απο τα αξιοθαύμαστα κάστρα σε όλη τη Ιταλία . Δεν ήταν μονο γνωστό για την κομψότητα ,την πολυτέλεια και την φιλοξενία αλλά και για την μεγάλη τύχη του που ακολουθούσε τον βασιλιά του .Είχε όλα όσα ένας άντρας μπορούσε ποτέ να θελήσει .Τη νεανικότητα ,τον θαυμασμό των ανθρώπων και την αγάπη μια όμορφης συζύγου που του χάρισε δυο κόρες .Μετα απο δεκα χρόνια μια τρομερή νύχτα έχασε τα πάντα . Την γυναίκα του που αγαπούσε τόσο πολυ .
Μια πυρκαγιά και το δωμάτιο τους τυλίχτηκε στις φλόγες . Δεν θυμόταν πως έγινε αλλά ένιωσε πως έχασε τα πάντα . Οι κόρες του ήταν έντεκα χρόνων και έπρεπε να τους μιλήσει ότι έχασαν την μητέρα τους .
Την αγάπη και τον θαυμασμό τα έχασε. Oι κόρες του τον κατηγορούσαν ότι αυτός έφταιγε που πέθανε η μητέρα τους .
Ο Αντόνιο έγινε ένας αντρας γεμάτος μίσος για τον εαυτό του και τους άλλους . Ένας άντρας ανίκανος να αγαπήσει και να αγαπηθεί . Ενα απάνθρωπο πλάσμα.
Ιταλία 1977Η Ισαβελα ξύπνησε νωρίς και βοηθησε την αδερφή της στις δουλειές του σπιτιού .Ο πατέρας της ταξιδεύε και ήλπιζε να ερχόταν γρήγορα .Της είχε υποσχεθεί ότι την άλλη φορά που θα σαλπάρει με το πλοίο ότι θα την έπαιρνε μαζί του . Λίγες ώρες μετα η αδερφή της της ζήτησε να πάει στην αγορά για να αγοράσει πατάτες αφού τα οικονομικά τους ήταν περιορισμένα. Πήρε το καλάθι της και πήγε στην αγορά αγόρασε δυο κιλά πατάτες και πέρασε και απο ενα παγκο που είχε κρέατα και όταν την είδε ο κρεατοπωλης της χάρισε δυο κιλα κοτόπουλο και της ζήτησε αν ήθελε να πάνε στο σινεμά . Εκείνη δέχτηκε θετικά στο κρεατοπωλη .
Όταν πήγε στο σπίτι της είδε το πατέρα της και μαζί του ήταν ο Αντρε . Χαρούμενη πήγε και τους αγκάλιασε . Ο Αντρε τους αποχαιρέτησε με γρήγορο βήμα έφυγε για το σπίτι του . Ο πατέρας της τους περιέγραψε ότι δέχτηκε το πλοίο του επίθεση απο τους πειρατές και οτι το εμπόρευμα το πέταξε στην θάλασσα στην Ισαβέλλα ,Ρενατα και στον Πιτερ . Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κουδούνι και η Ρενατα πήγε και άνοιξε την πορτα . Μπήκε μέσα ο Μαρσελ και ζήτησε τον Πέτρο .Ποιον τον ψάχνει ρώτησε η Ρενατα και ο Μαρσελ της απάντησε ότι τον στέλνει ο Βασιλιάς Αντόνιο . Ο Πέτρος είπε στην κόρη του να τον αφήσει να μπει μέσα στο σπίτι. Ο Μαρσελ κοίταζε ερευνητικά το σπίτι και του είπε ότι ήρθε να εισπράξει το χρέος που του ωφελεί . Ο Πέτρος ζήτησε απο τις κόρες του και τον Πίτερ να πάνε σε ενα αλλο δωμάτιο και να τους αφήσουν μονο τους . Αφού αποχώρησε ο Μαρσελ φώναξε τον Πίτερ για να μιλήσουν . Του είπε ότι του έδωσε να πάρει μια απόφαση για να ξεπληρώσει το χρεος ,να δώσει το πλοίο του ή μια κόρη του να δουλέψει ως υπηρέτρια στο παλάτι . Η Ισαβέλα κρυφάκουγε την συνομιλία και αποφάσισε να το σκάσει απο το σπίτι και να πάει στο παλάτι . Δεν ήθελε εξαιτίας της να χάσει το πλοίο του πατέρα της και η αδερφή της να μην παντρευτεί με τον Πίτερ αφού η προίκα της θα το έδιναν για το χρεος . Έτσι αποφάσισε να βάλει σε μια βαλίτσα λίγα ρούχα που ήταν απαραίτητα και αποχώρησε στις δώδεκα το βράδυ χωρίς να το καταλάβουν .
Καλη χρονια σε ολους ! Εύχομαι ότι δεν σας πρόσφερε το 2016 να σας το προσφέρει το 2017!
YOU ARE READING
ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΟΜΟΡΦΙΑ
RomanceΣε ένα μικρό χωριό της Ιταλίας ένας καπετάνιος μένει χήρος με τις 2 κόρες του, την Ρενατα και την Ισαβέλλα . Η οικογένεια βρίσκεται σε κρίση όταν επιστρέφει από το τελευταίο καταστροφικό του ταξίδί, στο οποίο έχασε τα πάντα, πιέζεται από τα χρέη...