Ο Πέτρος μπήκε μέσα στο παλάτι , στην πορτα την αίθουσας ήταν ο μπάτλερ που ελεγχε ξανα τις προσκλήσεις . Ο Πέτρος τον αναγνώρισε και πήγε με γρήγορο βήμα κοντά του ζητώντας του να συναντηθεί με το Βασιλιά Αντόνιο .
Ο Αντόνιο τον είδε απο μακριά και με βιαστικό βήμα πήγε κοντά τους .
Αντονιο: Καλώς ήρθατε
Πέτρος : Θέλω να μιλήσουμε μόνη μας .
Αντονιο : Εντάξει . Ακολουθήστε με στο γραφείο μου είναι ο κατάλληλος χώρος .
Μαρσελ πες στην Μαρία να μας φέρει δυο ποτήρια κρασί στο γραφείο μου .Μαρσελ : Μάλιστα
Υποκλίθηκε και με γρήγορο βηματισμό πήγε να βρει την Μαρία .
Η Ράνια στο δωμάτιο της έβραζε απο το θυμό της και απο την ζήλεια της .Έβγαλε το φόρεμα και φόρεσε ενα μπουρνούζι .Βγήκε απο το δωμάτιο και είδε την Σεσιλια .
Ράνια : Βρες την Ισαβέλλα και πες της να φέρει κουβάδες με ζεστό νερό στην μπανιέρα μου και μείνει εκεί μέχρι να ερθω εγώ . Εντάξει Σεσιλια εσυ θα είσαι μαζί της για να επιβλέπεις .Σεσιλια :Μάλιστα βασίλισσα Ράνια .
Ράνια :Με κάνεις πολυ περήφανη όταν γίνω η γυναίκα του Αντόνιο θα πάρεις προαγωγή με περισσότερα χρήματα .
Η Σεσιλια έκανε υπόκλιση στην Ράνια και έφυγε με γρήγορο βήμα να βρει την Ισαβέλλα .
Ο Αντόνιο με τον Πέτρο πήγαν στο γραφείο του Αντόνιο .
Πέτρος : Έφερα τα χρήματα που χρωστάω . Η κόρη μου δεν θα δουλεύει πια για εσάς .
Αντόνιο : Νομίζεις . Δεν θέλω πια τα χρήματα σου είσαι ελεύθερος χωρίς κανέναν χρεος αλλά η κόρη σου δεν θα έρθει μαζί σου γιατί πολυ απλά θα γίνει η γυναίκα μου .Δεν με νοιάζει αν δεν το δεχτείς είμαι ο βασιλιάς σου και θα με υπάκους αλλιώς θα δώσω εντολή να σε αποκεφαλισω . Στην κόρη σου θα επιτρέπω να σε επισκεφτεί μια μέρα την εβδομάδα .
Πέτρος :Δεν θα το επιτρέψω . Δεν σε φοβάμαι Αντόνιο .
Αντόνιο :Παίζεις με τα όρια μου . Πήγαινε και σκέψου το καλά την κόρη σου θα την παντρευτώ με την θέληση σου η χωρίς αυτήν .
Ο Πέτρος έφυγε νευριασμένος απο το παλάτι μπήκε στην άμαξα του . Έπρεπε να σκεφτεί και να σώσει την κόρη του απο αυτο το κάθαρμα .
Τα χέρια της Ισαβέλλα έτρεμαν καθώς κουβαλούσε τους κουβάδες . Ευτυχώς είχε αλλάξει ρούχα . Ήταν ντυμένη με ενα μαυρο φόρεμα .
Γέμισε την μπανιέρα με καυτό νερο και περίμενε την Ράνια .
Η Ράνια ήρθε μετα απο πέντε λεπτά και την πρόσταξε να της τριψει την πλάτη και να βάλει στην μπανιέρα λίγο αφρόλουτρο με άρωμα φράουλα .
Πριν την διωξει της ζήτησε την ίδια διαδικασία να την κάνει και το πρωί .Ισαβέλλα : Αύριο ο Βασιλιάς Αντόνιο με ζήτησε να παω μαζί του στο εξοχικό του μαζι μαζι με την μαγείρισσα δεσποινίς Ράνια . Δεν θα μπορέσω να σας γεμίσω την μπανιέρα.
Ράνια : Εντάξει μπορείς να πηγαίνεις .
Η Ράνια έβραζε απο το θυμό της . Έβαλε το μπουρνούζι της και κοίταξε την Σεσιλια .
Ράνια : Τώρα θα πας στην μαγείρισσα και θα την πείσεις να πας μαζί της το κατάλαβες, πες πως είναι εντολή μου . Θα παρακολουθείς τα πάντα και θα μου λες τα πάντα . Πήγαινε τώρα .
Σεσιλια :Μάλιστα κυρία δεν θα σας απογοητεύσω .
Η Ράνια μπήκε στο δωμάτιο της και έβαλε ενα νυχτικό με ρόμπα
Η Ισαβέλλα πηγε στο δωμάτιο της κουρασμένη . Έβγαλε το φόρεμα και φόρεσε ενα νυχτικο με ρόμπα , το δωρο της αδερφής στα προηγούμενα γενέθλια της .
YOU ARE READING
ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΟΜΟΡΦΙΑ
RomanceΣε ένα μικρό χωριό της Ιταλίας ένας καπετάνιος μένει χήρος με τις 2 κόρες του, την Ρενατα και την Ισαβέλλα . Η οικογένεια βρίσκεται σε κρίση όταν επιστρέφει από το τελευταίο καταστροφικό του ταξίδί, στο οποίο έχασε τα πάντα, πιέζεται από τα χρέη...