Η Ισαβέλλα χτυπησε το κουδούνι και την πορτα την άνοιξε η Σεσιλια , μπήκε μέσα μαζί με τον μπάτλερ . Η Σεσιλια πήρε τις βαλίτσα και της ζήτησε να την ακολουθήσει .
Την πήγε σε ενα ευρύχωρο δωμάτιο με ενα διπλο κρεβάτι , ντουλάπα και ενα γραφείο με βιβλία διπλα ειχε μια πορτα που την ανοιξε και είδε μια μπανιέρα . Η Σεσιλια την άφησε μόνη της .
Η Ισαβελλα εβαλε τα φορέματα της σε κρεμάστρες και τα έβαλε στην ντουλάπα .
Πήγε στην μπανιέρα και το βρήκε γεμάτο με ζεστό νερο . Έβγαλε τα ρούχα της και μπήκε μέσα . Βρήκε ενα σφουγγάρι και έβαλε λίγο αφρόλουτρο . Η Ισαβέλλα χαλάρωσε με το ζεστό νερο και ευχαριστήθηκε παρα πολυ .
Βγήκε απο το μπάνιο και φόρεσε το φόρεμα που πήρε απο την μπουτίκ .
Ο Αντόνιο έδωσε εντολή να φτιάξουν για δείπνο καραβίδες , Φιλέτο κοτόπουλο γεμιστό τυλιγμένο σε προσουτο , γαρίδες και για επιδόρπιο Zabaione:
Φτιάχνεται με χτυπημένα ασπράδια αβγού μαζί με ζάχαρη και γλυκό κρασί και συνοδεύεται από φρούτα ή μπισκότα.και Tiramisu.
Τους εδωσε εντολη κάποιος να στρώσει το τραπέζι με κεριά, κρυστάλλινα ποτήρια και πετσέτες .
Ο Αντόνιο πήγε στο δωμάτιο του ,άνοιξε το κομοδίνο του και βρήκε το δαχτυλίδι που θα έδινε στην Ισαβέλλα .
Έβαλε το κουστούμι του και φώναξε τον Μπάτλερ .Αντόνιο : Να πεις στην Ισαβέλλα ότι στις οχτώ ακριβώς θα δειπνησει μαζί μου . Μπορείς να πηγαίνεις τώρα .
Η Ράνια χτύπησε την πορτα του Βασιλιά Λουί . Της άνοιξε και μόλις την είδε χαμογέλασε .
Λουίς :Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω Ράνια . Με θέλεις κάτι ;
Ράνια : Έλεγα να πηγαίναμε μια βόλτα στους κήπους να συζητήσουμε τι λες .
Λουίς : Πολυ καλή ιδέα . Πάμε
Κάθισαν σε ενα καναπέ με κιόσκι και η Ράνια τον ρώτησε ποτέ θα αποχωρήσει .
Λουίς : Εγω Θα μείνω πέντε μερες η αδερφή μου περισσότερες . Είναι πολυ ερωτευμένη με τον ξάδερφό σου . Σύντομα κιόλας θα γίνει ο γάμος τους .
Ράνια :Πράγματι είναι πολυ ερωτευμένη και χαίρομαι για την ευτυχία τους . Λουίς θέλω να σου πω κάτι . Δεν θέλω να σε παντρευτώ είμαι ερωτευμένη με άλλον . Σου εχω βρει όμως την κατάλληλη την λένε Ισαβέλλα είναι η κοπέλα που στο πάρτι μασκέ φόραγε ενα κίτρινο φόρεμα . Είναι εργατική , παρθένα και έχει και προίκα . Την προίκα θα την δώσω εγώ .
Λουίς :Εντάξει . Τώρα που είναι .
Ράνια :Λείπει έχει πάει να δει τον πατέρα της που είναι άρρωστος .
Λουίς : Ο Αντόνιο θα συμφωνήσει ;
Ράνια : Φυσικά και θα συμφωνήσει . Σύντομα θα παντρευτούμε με τον Αντόνιο . Δεν το ξέρει κανένας ακόμα, γι'αυτο μην πεις τίποτα.
Λουίς : Εντάξει . Θέλεις να πάμε μια βόλτα στην αγορά να με ξεναγήσεις ;
Ράνια :Εντάξει αλλά πρώτα παω να αλλάξω φορεσιά . Να δώσουμε ραντεβού εδώ σε ενα τέταρτο .
Λουίς : Εντάξει
Η Ράνια ικανοποιημένη φόρεσε ενα μαυρο μακρύ φόρεμα .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΟΜΟΡΦΙΑ
RomantizmΣε ένα μικρό χωριό της Ιταλίας ένας καπετάνιος μένει χήρος με τις 2 κόρες του, την Ρενατα και την Ισαβέλλα . Η οικογένεια βρίσκεται σε κρίση όταν επιστρέφει από το τελευταίο καταστροφικό του ταξίδί, στο οποίο έχασε τα πάντα, πιέζεται από τα χρέη...