Η Ισαβέλλα με τον Αντόνιο βγήκαν αγκαζέ απο την καμπίνα . Στο κατάστρωμα συνάντησαν τον πατέρα της Ισαβέλλα που πήγε κοντά τους και τους αγκάλιασε .
Πατέρας Ισαβέλλας : Ελπίζω να παντρευτείτε γρήγορα δεν θέλω ο εγγονός μου να γεννηθεί εξωγαμος .
Αντόνιο : Φυσικά πατέρα . Την κόρη σου θα την προσέχω σαν τα μάτια μου . Τώρα θα πάμε στο παλάτι και σε δεκα πέντε που θα γυρίσετε απο το ταξίδι θα γίνει ο γάμος .
Πατέρας Ισαβέλλας : Ωραία , κόρη μου τελικά έκανες την καλύτερη επιλογή . Στην αρχή δεν τον συμπαθούσα αλλά τώρα άλλαξα γνώμη για εκείνον .
Δυο ώρες μετα
Έφτασαν στο παλάτι ο Αντόνιο κρατούσε την βαλίτσα της Ισαβέλλας .
Πήγαν στο δωμάτιο του άφησε κάτω την βαλίτσα . Κοιμήθηκαν για λίγες ώρες . Η Ισαβέλλα ξύπνησε πρώτη και έψαχνε τι θα φορούσε στο βραδυνό δείπνο .Η Ισαβέλλα φόρεσε ενα μακρύ μαυρο φόρεμα .
Ο Αντόνιο ξύπνησε και φόρεσε ενα γκρι κουστούμι .Κατέβηκαν κάτω αγκαζέ και μπήκαν στην τραπεζαρία όπου τους περίμεναν η Μαρκέλλα , η Ναταλία και η αδερφή της .
Η Ισαβέλλα έτρεξε στην αδερφή της χαρούμενη και την αγκάλιασε . Κάθισαν ολοι στο τραπέζι και η Σεσιλια έφερε το πρωτο πιάτο του δείπνου κολοκυθακια Carpaccio .
Το δεύτερο πιάτο ταλιατέλες με μανιτάρια .
Το τρίτο πιάτο κανελόνια .
Το τέταρτο πιάτο πανακοτα με φράουλες .
Ο Αντόνιο μόλις έφαγαν το επιδόρπιο ανακοίνωσε στις κόρες του ότι θα αποκτήσουν έναν αδερφό .Η Μαρκέλλα χαρούμενη έδωσε συγχαρητήρια στο πατέρα της και την Ισαβέλλα . Η Ναταλία πάλι δεν χάρηκε καθόλου , το είχε υποψιαστεί αφού είχε δει ότι έχει παχαίνει . Τελικά τον τύλιξε η θεια μου επρεπε να την ειχε πεταξει απο το μπαλκόνι σκέφτηκε η Ναταλία . Η Ναταλία προσπάθησε να χαμογελάσει και τους έδωσε συγχαρητήρια. Η Ναταλια σηκώθηκε και ευχήθηκε καλο βράδυ και πήγε στο δωμάτιο της .
Η Μαρκέλλα στην συνέχεια σηκώθηκε αγκάλιασε την Ισαβέλλα , τους είπε καλο βράδυ και πήγε στο δωμάτιο της.
Αντόνιο : Ισαβέλλα η αδερφή σου θα μείνει εδώ μέχρι να γεννήσεις πως σου φαίνεται .
Ισαβέλλα : Τέλειο μου φαίνεται . Σε ευχαριστώ πολυ αγάπη μου .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΟΜΟΡΦΙΑ
RomantizmΣε ένα μικρό χωριό της Ιταλίας ένας καπετάνιος μένει χήρος με τις 2 κόρες του, την Ρενατα και την Ισαβέλλα . Η οικογένεια βρίσκεται σε κρίση όταν επιστρέφει από το τελευταίο καταστροφικό του ταξίδί, στο οποίο έχασε τα πάντα, πιέζεται από τα χρέη...