Κεφαλαιο 9

198 17 5
                                    

Στις οχτώ ακριβώς η Ισαβέλλα κατέβηκε  κάτω ,ψάχνοντας την τραπεζαρία   . Τελικά άκουσε  ομιλίες σε ενα μακρινό διάδρομο και πήγε προς τα εκεί . Με το πρόσωπο αναψοκοκκινισμένο   και λαχανιασμένη πρόλαβε να δει μια φιγούρα να στρίβει στην γωνία .
Η Ισαβέλλα την ακολούθησε και εφτασε στην κουζίνα .

Ισαβέλλα   :  Συγγνώμη ! Ψάχνω την τραπεζαρία .

Στην σιωπή που ακολούθησε η Ισαβέλλα    φαντάστηκε να περνά την υπόλοιπη ζωή της περιπλανώμενη  σε ατελείωτους διαδρόμους .

Σεσιλια   : Δεν πρόκειται να τη βρεις  εδώ πανω  .   Ακολούθησε με ο Αντόνιο ήδη σε περιμένει .

Η Ισαβέλλα την ακολούθησε και δυο  λεπτά βρέθηκαν στην τραπεζαρία .

Η Ισαβέλλα την ακολούθησε και δυο  λεπτά βρέθηκαν στην τραπεζαρία

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αντόνιο :Α  , Δεσποινίς Ισαβέλλα .

Ο Αντόνιο άφησε κάτω το ποτήρι με το ουίσκι ,την παρακολούθησε να πλησιάζει βιαστικά στο τραπέζι .Η Ισαβέλλα τράβηξε μια καρέκλα απέναντι του και κάθισε .

Ισαβελλα   : Συγγνώμη που άργησα . Χάθηκα .

Ο Αντόνιο καθόταν με τους αγκώνες του πανω  στα μπράτσα της καρέκλας του  και τα δάχτυλα πλεγμένα  χαλαρά μπροστά του . Δεν έκανε καμία προσπάθεια να την δείξει που είναι το  μπουκάλι  με κρασί . Η Ισαβέλλα σηκώθηκε ξανα  και παρα λίγο να συγκρουστεί   με την Σεσιλια που στεκόταν σιωπηλή  δίπλα της  , έτοιμη να της σερβίρει κρασί .

Ισαβέλλα : Αυτο το σπίτι είναι τεράστιο  . Έκανα συνέχεια κύκλους γύρω γύρω .

Αντόνιο : Θα σας δώσουμε  ένα χάρτη, δεσποινίς Ισαβέλλα .

Η Ισαβέλλα ξανα κάθισε  κι ο Αντόνιο συνέχισε να την παρατηρεί επίμονα .
Η Ισαβελλα της ήταν αρκετά ασυνήθιστο να παίρνει δείπνο με τον εργοδότη της . Μέσα της όμως ένιωθε ότι τα   έκανε θάλασσα  την πρώτη μέρα  εκεί  .Δεν ήταν καλή αρχή .

Η Σεσιλια έφερε τα ορεκτικά απο την κουζίνα και τους σέρβιρε .

Ισαβέλλα : Βασιλιά Αντόνιο   γιατί με καλέσατε σε δείπνο ;

Αντόνιο: Ισαβέλλα μην είσαι τόσο βιαστική  , απόλαυσε πρώτα το δείπνο . Ελπίζω να σου αρέσει .  Το  κυρίως πιάτο   θα το φέρουν λίγο είναι καραβίδες , Φιλέτο κοτόπουλο γεμιστό τυλιγμένο σε προσουτο , γαρίδες και για επιδόρπιο Zabaione και  Tiramisu .

Ισαβέλλα : Μην ανησυχείτε , θα μου αρέσουν  τα φαγητά που επιλέξατε .
   
Στην συνέχεια έφαγαν αμίλητοι . Αφού έφαγαν το επιδόρπιο ο Αντόνιο σηκωθηκε  και πήγε κοντά της . Γονάτισε και έβγαλε απο τσέπη  του   ενα  κουτάκι με το  δαχτυλίδι   . Άνοιξε το κουτάκι  με ενα χαμόγελο στα χείλη του .

Αντόνιο : Ισαβέλλα απο την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα . Θέλεις να γίνεις η σύζυγος μου  . Θέλω να είσαι δίπλα μου για πάντα, και στα εύκολα και στα δύσκολα ,εσύ θέλεις;

Ισαβέλλα : Θέλω παρα πολυ  και εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί σου . Νόμιζα ότι ποτέ δεν θα ένιωθες αισθήματα για εμένα .

Αντόνιο : Κανείς λάθος , είσαι μια πανέμορφη γυναίκα που μαζί μου θα γίνεις ευτυχισμένη .

ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΟΜΟΡΦΙΑWhere stories live. Discover now