Bab4

45 4 0
                                    

       Selesai saja solat Isyak Admil terus mengambil iphone7 dan terus menaip nama Mia dalam kenalan Fon dia. Tetapi jauh ditenung nombor telefon milik mia sama ada nak call atau tak. Lalu Admil buang egonya jauh jauh lalu mengcall terus.

🎶ku tlah melupakan dirinya,ku..📞🎶

     Mia yang perasan akan iphone 6 nya yang berbunyi menandakan ada orang yang mengcall. Mia terus melihat di kaca screen Fon nya 'private nomber' mia terus jawab nak tau siapa yang call dia dari seberang sana.

"Hello, Hye Mia. Remmember me??"

"Hye,ermm sorry,Can i know who are you?" Soal mia.

"Admil, ingat tak?"

"La haulawala, sory Admil aku tak tau kau yang call pasal tadi aku bagi nombor fon aku jak kan." Jawab mia.

"Its oke, anyway boleh kita ber 'awak and saya' sebab saya rasa kuang ajaq sikit." Pinta Admil.

"Ouh boleh je, saya takda masalah pun."

"Oke, gud girl. So, how are you". Soal Admil.

"Saya okee je. Awak??"

"Saya pun ok juga. Awak buat apa tu Alien?"

"Alien??"

"Hehehe,saya nak saya sorang je yang akan panggil awak alien sebab awak comel lebih lebih lagi berkaca mata bulat a.ka bermata empat." Pinta Admil sambil ketawa kecil.

"Hahaha, apa la awak ni. Saya ok je."

"Tau awak ok je kalau saya kan saya CRUSH awak." Sakat Admil.

"Eh, mana ada. Ishh mengada ngada je kerja awak ni."

"Hahaha, anyway awak buat apa tu?" Soal Admil.

"Takda buat apa apa."

"Eh, tak rindukan crush ke malam ni??" Sakat Admil lagi.

"Awak ni!!" Geram mia.

"Gurau je la. Kalau la saya ada kat depan awak tadi kan mesti comel Alien saya ni marah kan?" Sakat admil lagi sekali.

"Ishh, tengok tu."

"Alololo, iyala iyala jangan la majuk nanti saya rindu kan alien saya." Pujuk Admil.

"Banyak la rindu awak tu. Eh, dah jam 9.00 malam la. Dahlah esok kita sambung ya lagi pun esok pagi kan awak ada perlawanan takut nanti awak tak cukup rehat. Awak tidur ye??" Pinta mia.

"Laa, awal la sayang. Saya rindu ni dekat sayang."

"Eh apa sayang sayang ni. Admil are you ok?? Awak tidur la awal nanti penat tau awak esok pagi." Pinta Mia sekali lagi.

"Boleh tapi sebelum tu saya nak sayang bagi kiss dulu dengan saya."

Mia yang mendengar permintaan admil buat tak tahu saja lalu mia terus memberi salam dan wish selamat malam kat Admil lalu dimati kan terus panggilan mereka.

        Admil terus mengeluh disebab kan mia matikan panggilan. Kini admil merasa bosan lalu dia terus ambil fon nya kembali lalu call sahabatnya Zarief.

" Hello, Zarief awak kat mana?" Soal Admil.

"Saya dekat depan pub ni."

"Ouh okee. Kejap lagi aku gerak sana." Admil terus memati kan call dan terus gerak ke pub tuk membuang rasa bosan nya.

                                ❤❤❤

MRS.VOLLEYBALL ITU SUAMI AKUWhere stories live. Discover now