Nur Mia Arryana - Baik,pemalu, tapi pemarah kuat bebel, merupakan anak tunggal perempuan Haji Fairus. Mia ni manja dan berusia 18 tahun tetapi mempunyai kemudahan seperti kereta, rumah sendiri. Maklumlah anak manja tuan haji Fairus. Dan menyimpan perasaan terhadap Admil iskandar anak kepada Dato Arsyad.
Athirah Izani - Merupakan sahabat baik Mia walaupun beza umur hanyalah setahun. Seorang yang obses dengan crush nya iaitu Baharin Darius iaitu abang sepupu kepada Mia.
Seorang yang pendiam tapi bila ketawa mengalah pontianak.Admil Iskandar - Anak Dato Arsyad, berumur 23 tahun. Beliau peramah, baik, seorang yang suka memaksa dan seorang yang liar a.k.a suka berpoya poya. Dan seorang yang suka akan keseronokan dan cepat boring.
Baharin Darius - sahabat kepada Admil . Berumur 22 tahun. Baik, peramah, suka bagi nasihat tapi tak pandai matang dan sikap yang tidak memilih. Selesa dipanggil Arin or Rius.
Zarief- sahabat kepada Admil. Bersikap sama seperti Admil.
6 sekawan
#Syahidab Izara - sering menjadi bahan buli kepada sahabat nya,seorang yang rajin,kadang pandai marah. Dan selesa di panggil syah.
#Munira Illyana- seorang yang cepat sensitif,pandai berkata kata,sering dibuli juga. Selesa dipnggil Mun. Anak tunggal kepada Haji Ambing. Suka menceria kan kawan kawan nya seorang berkaca mata seperti Mia juga.
#Ain Ietasyah - seorang yang rapat juga dengan Mia. Apa rasiah mesti mia yang tahu juga. Paling adik dalam 6 sekawan. Selesa dipnggil Ain. Seorang yang matang dan kadang rajin kadang tidak.
# Ainie Izumi - seorang yang ceria tapi kalau layan broken heart dia tu memang terabai yang lain. Kekadang suka buat lawak kuat marah juga. Hati ainie cepat terasa. Tinggi dari antara 6 sekawan.
# Hardinah Isyami - seorang yang cepat marah dan kuat membebel. Matang juga diantara 6 sekawan. Seorang yang rajin comel juga. Hitam hitam manis dan kadang serius kadang tidak.
#maaf bukan update a new story. Just nak share watak2x dan ciri2x yang ada dalam novel. Supaya para pembaca tidak keliru dengan jalan penceritaan novel sis ney....😊😊😊
YOU ARE READING
MRS.VOLLEYBALL ITU SUAMI AKU
RomanceArin atau lebih dikenali sebagai Baharin Darius merupakan volleyball playing dan mempunyai sahabat Yang bernama Admil iskandar mempunyai minat yg sama dengan Arin... Akan tetapi Mia atau lebih dikenal Nur mia arryana amat meminati Admil dan telah me...