Po vyslechnutí všech možných rad, co si vzít na sebe, jak se nalíčit, jak se chovat a v kolik mám být večer připravená jsem mohla jít konečně pro své věci. Vizážistka mi nesměle podala kabelku a kabát. Ihned potom zavřela dveře. Přímo mně před nosem. Nechápala jsem, co se děje, ale přes dveře jsem jí poděkovala za podání věcí.
Byl akorát čas oběda. Sice jsem neměla hlad, ale věděla jsem, že další jídlo budu mít až večer, a tak jsem se chtěla najíst. Město jsem stále nestihla poznat. Tak jsem zašla do rušné uličky. Na každém rohu byl stánek s pizzou nebo kebabem. Na nic takového jsem chuť neměla. Procházela jsem starou uličkou ve snaze najít něco k snědku. Jediná budova s jídlem, kterou jsem našla byla kavárna. Vkročila jsem do ní a zjistila, že mé finance nebudou dostačující k tomu, abych si koupila kávu za tři sta korun. A tak jsem ji zas rychle opustila. V břiše už mi začalo kruče. Vypadala jsem se tedy zpět k ateliéru, abych mohla najít jídlo někde jinde. Uviděla jsem starší budovu, jež byla obstarána nápisem "Pizzerie".
Po obědě jsem si uvědomila, že nemám žádné oblečení na večerní schůzku. Bylo mi řečeno, že jelikož jde o sportovní kolekci, mé obleční by nemělo býti až moc elegantní.
Uvážila jsem, že nejlepší budou úplné šaty s teniskami. Tenisky bych sice měla, ale ty šaty mi v kufru scházely. Musela jsem zajít do obchodu, abych si nějaké vybrala. Černé úplé šaty, jež mi zasahovaly po kolena mi dokonale zvýraznily křivky. Vážně se mi líbily.
Líčení jsem zvolila spíše neutrální, až na rtěnku, která byla křiklavě růžová.
Teď už zbývalo jen počkat na Harryho auto.
-
Ahooy, chtěla bych vám říci, že společně s Fake_Perrie píšeme na můj profil společný příběh. Byly bychom moc rádi, kdybyste se na něj podívali a přečetli si ho. :) *Pauline
YOU ARE READING
Top model || harry styles ||
Фанфик"Remember that happiness is a way of travel - not a destination." Už jako malá holčička se chtěla stát modelkou. Pózovala před zrcadlem a chodila na podpatcích. Jediné co ji omezovalo na cestě za snem byla její výška, protože žádná modelingová...