Kapitola 17 - Smíšené pocity

328 28 0
                                    

Upřímně, čekala jsem, že pro mě přijede limuzína, stejně jako na letiště. Nejspíše se ze mě začínala stávat namyšlená celebritka ve světě modelingu, ale když přijelo normální auto, byla jsem zklamaná. Dle očekávání z auta vyskočil Harry. Vlasy měl lehce nagelované tak, aby držely svůj tvar. Na černé košili měl oblečené bílé sako, které se skvěle hodilo k černým džínám. Otevřel mi dveře a naznačil, abych se posadila. 

Pouze jsem se usmála. Před řidičem se snažil vypadat jako slušně vychovaný gentleman. Skutečnost však byla jiná. Poslušně jsem přispěchala do auta, kde už seděla modelka, která měla na schůzku také namířeno. Seznámily jsme se a už na první pohled vypadala mile. Nejspíše jsme si rozuměly i proto, že také nepatřila k nejvyšším modelkám. Obě jsme si perfektně rozuměly. Také jsme si navzájem postěžovaly, jak moc těžké je, být malá. Samozřejmě, všichni říkají o malých dívkách, že jsou roztomilé. Já si to myslím taky, avšak ne ve světě modelingu. Tam je to velkým hendikepem.

Po příjezdu na schůzku jsme vystoupili z auta a očekávali, co se bude dít. Ihned nás přivítal pán, který měl celou sportovní kolekci na starost. Zavedl nás do jeho domu, po kterém měl všude poházené kousky z kolekce. Seznámil nás se vzhledem a materiálem oblečení.

Byla jsem nadšená, sportovní podprsenky, trička a legíny zářili všemi možnými barvami a materiál měl skvěle sát pot, což se hodí.

Po prohlídce nás zavedl do fotostudia, aby si nafotil polaroidy. Cítila jsem se zmateně, ale přesto spokojeně. Přesně tohle bylo něco, co mě naplňovalo, bavilo.

U večeře si sedl Harold vedle mě. Občas jen tak mezi řečí sáhl na mé stehno, mrkl na mě. Neřekla bych, že mi to bylo nepříjemné spíše jsem nevěděla, co si o tom myslet. Zase na mě zkoušel nějaké jeho flirtovací metody.

Nebyla jsem si jistá, zda jsem ho za to milovala nebo nesnášela. Dělal si semnou co chtěl a já nevěděla, jak s tím bojovat.

---

Jak se vám nová kapitola líbí? :)
*Pauline

Top model || harry styles || Where stories live. Discover now