1) To nebo to?

3.1K 95 0
                                    

"Dylene pojď potřebuji se naposledy rozloučit se Shadow." Shadow bohužel zemřel stářím. 

"Už jdu. " Řekl a scházel mramorové schody našeho nového domu. 

Společně jsem vyšli ven, kde už čekal Daniel se svou přítelkyní a malým Maxem, Emily, Ric, Kuba, Michal a Žanet. 

Shadow jsme pochovali na kopci za městem, kam jsem s ním často chodila a kde to měl hrozně rád. Neubránila jsem se a proto dala slzám volný průběh. Emily si mě vtáhla do pevného obětí a já jí brečela na rameno. Po chvíli jsem se od ní odtáhla. 

"Sbohem, budeš nám chybět." Po těchto slovech jsme šli všichni k nám. 

Daniel a jeho rodina společně s Ricem, Kubou, Michalem a Žanet s Dylenem seděli v obýváků a o něčem se bavili nebo koukali na televizi. Já s Emily jsme byli u mě v pokoji a prohlíželi si fotky Shadow. 

"Nicol nemůžeš se takhle trápit. Úmrtí k životu patří, ale život jde dál." 

"Emily máš pravdu, ale stejně to nemůžeš pochopit."

"Řekni mi kam se ztratila ta stará Nicol Tyler, kterou nic nerozhodilo, která byla statečná a dokázala vést mafii. Kam se poděla ta vítězka pouličních i normálních závodů ? Nicol tohle nejsi ty a sama to moc dobře víš. Tak se zvedni ze dna a začni žít." Emily měla pravdu. Tohle nejsem já, ale kdo teď jsem ?

"Víš mafie a závody, to nejde dohromady a nikdy to nebude fungovat stejně dobře jako by to fungovalo zvlášť. A já nevím pro co se rozhodnout. Jestli pokračovat ve šlépějích mého otce jako doposud nebo jít svou vlastní cestou pouliční závodnice, kterou jsem vždy byla. "

"S tímhle ti neporadím, protože nejsem ty." 

"Právě. Potřebuji čas. Emily za pár dní mi bude 20 a já....podívej se na mě. Vidíš nezodpovědnou holku, která kašle na pravidla, je dcerou bosse mafie a jezdí závody. Holky v mém věku jsou jako ty. Zodpovědné budují svou vlastní rodinu. "

"Máš pravdu, ale tohle jsi přesně ty a vždycky jsi taková byla a vždy si byla šťastná. Dělej cokoliv, ale hlavně se neměň. Život bez téhle Nicol už by nebyl tak skvělý. "

"Děkuju." Objala jsem jí. 

Ještě chvíli jsem kecaly o všem možném i nemožném a potom Emily musela jít domů. Během chvilky odešli i ostatní a já zase zůstala sama. Během půl roku, kdy jsem si dala pauzu od mafie i závodů jsem přišla na to co mi doopravdy chybí. Matka. Protože jsem o ní přišla v tak brzkém věku mi chyběla ta láska z matčiny strany, kterou mi otec i přes tu veškerou snahu nemohl nahradit. A teď když se musím rozhodnout mezi mafií a závody... Je to těžší než jsem si myslela. Nebo to nechám jak to je. Jednou nohou v mafii a druhou v závodech....Proč musím mít tak komplikovaný život? 


Těžká rozhodnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat