Ráno jsem se probudila docela brzo. Převlékla jsem se do mini šortek a tílka nad pupík. Namalovala jsem se a vlasy vyčesala do vysokého culíku. Bosky jsem sešla mramorové schody, které příjemně chladili.
"Nicol chci ti někoho představit. "
"Koho ?" Zeptala jsem se a šla do obýváku, odkud se ozývaly hlasy. Na gauči seděla paní okolo 30 let.
"Tohle je Marika Logan, moje přítelkyně a budoucí manželka. " Ne to nemůže být pravda. Můj otec si chce vzít Mariku, Stephanieninu matku. Nemůže si jí vzít, ona je zlatokopka.
"Takže mojí budoucí macechu. Víš co děláš ? Marika je zlatokopka je s tebou jenom kvůli penězům a jestli si jí vezmeš tak mě už neuvidíš. Vyber si. Vlastní dcera nebo zlatokopka a mrcha zároveň. "
"Takhle o ní mluvit nebudeš!"
"Vždyť je to pravda. Hádám že ten Range Rover co stojí před naší garáží je tvůj dárek pro ní co ?! Už se ani nedivím proč ji Fred opustil!"
"Nicol a dost ! Jestli se ti to nelíbí máš stejně smůlu."
"Jak jsem řekla, vyber si. Když se rozhodneš pro ní, mě už neuvidíš, protože bych se na tebe nemohla ani podívat. Jsi slepej stejně jako Fred když si jí bral. Ona chce jenom tvoje prachy."
Nečekala jsem, že se Marika zvedne z gauče a dá mi facku, ale hádám, že ani ona nečekala, že jí tu facku vrátím, ale mnohem větší silou.
"Tímhle považuji tento rozhovor ta ukončený. A měl bys jí asi zaplatit plastiku po mé facce, stejně ji za chvilku bude chtít. "
S těmihle slovy jsem odešla do pokoje a zamkla dveře. Jak někdo může být tak slepý? Při představě, že bych ji každý den viděla u nás v obýváku se mi zvedal žaludek.
Zavolala jsem Ricovi.
"Ricu už to víš ?"
"Že si Dylen chce vzít tu zlatokopku?"
"Jo. Je úplně slepej, že si toho ještě nevšiml. "
"Není slepej, za to může Marika. Dylen je zdrogovanej jinak by na svatbu s ní nikdy nepřistoupil."
"A co mám dělat? Ona z něj vytáhne všechny prachy. Už teď jí koupil auto, Range Rover."
"Kecáš? "
"Ne. Ricu prosím přijeď nebo já bych jí musela zabít. "
"Hej dobrej nápad. Udělej to. "
"Vězení mi za to nestojí. Dobře i když jsem už pár lidí zabila tak mě vždycky Dylen z toho vytáhl, ale teď by mě ještě víc potopil."
"Máš pravdu. Za chvilku jsem u tebe. "
"Díky." Ukončila jsem hovor.
Obula jsem si Conversky a šla čekat na Rica pře dům. V koupelně jsem zahlédla Mariku jak si makeupem zakrývá obtisk mé ruky.
"Tohle nezakryje ani tuna makeupu. Smiřte se s tím, že ani když jste mého otce zdrogovala tak si vás stejně nevezme. Příště ty prášky schovejte líp. " Řekla jsem a kývla hlavou k malé lahvičce na umyvadle.
"Co po mě chceš ? "
"Nechte mého otce a celou naší rodinu na pokoji. Zrušte svatbu a jakýkoli vztah s mým otcem. Jinak počítejte s tím, že vám udělám peklo ze života. Jasný ?!" Při posledních slovech jsem zvýšila hlas.
"Myslíš, že tě poslechnu ? " A nedá si říct a nedá. Z kapsy šortek jsem vytáhla zbraň, kterou mám vždy u sebe.
"Měla by jsi. Nebo jestli chceš jít do kytek tak klidně. Ráda ti tam pomůžu."
"Dobře." Řekla nejistě a na sucho polkla.
"Fajn. A nic nezkoušej nebo víš co tě čeká." Zbraň jsem přiblížila víc k ní, aby věděla, že to myslím vážně.
"Rozejdu se s ním ještě dnes. "
"Výborně." Vítězně jsem se na ní usmála a konečně vyšla z domu.
"Tak co? " Pěkný uvítání od Rica.
"A co třeba, Ahoj Nicol rád tě vidím? Ještě dnes se s Dylenem rozejde. "
"Jak si to dokázala ? "
"Trochu jsem jí pohrozila tím že, buď se s ním rozejde nebo jí pošlu do kytek."
"Hustý. Je vidět, že máš v sobě krev mafie."
Z domu se ozývaly hlasy a potom jenom prásknutí dveřmi, ze kterých vystoupila Marika. Po chvíli vyšel i Dylen s naštvaným výrazem. Buď to už nebyl pod vlivem drog a nebo byl naštvaný z rozchodu. Podíval se na mě s omluvným výrazem a já pochopila, že správná bude ta první verze.
ČTEŠ
Těžká rozhodnutí
Teen FictionPokračování příběhu Dcera mafie. Dívka žijící pořád stejný život. Pro někoho nezajímavý a nudný. Pro někoho akční a lákavý. Nicol bude čekat spousta rozhodnutí. Musí si vybrat mezi vlastní rodinou a současným životem nebo dá přednost vlastní karié...