7) Vrátil ses...

1.4K 90 0
                                    

Na nočním stolku mi začal zvonit mobil a já ospalá natáhla ruku, abych na mobil dosáhla.

"Prosím?" Zeptala jsem se rozespale do telefonu. 

"Čau tady Kuba, hele sorry jestli jsem tě vzbudil, ale nemohla by si tak za 15 minut být u školy?"

"No jo no."

"Okay a přijď včas Šípková Růženko." 

"Hm." Ukončila jsem hovor a mobil dala zpátky na noční stolek. 

Přešla jsem ke skříni, ze které jsem vytáhla obyčejné černé legíny a tílko nad pupík, k tomu červenočernou kostičkovanou košili a vysoké bílé Conversky. Bylo brzo ráno a taky docela chladno.

"Čau, co si chtěl ?" 

"Čau. Sluší ti to. No někdo tě chtěl vidět."

"Dík, kdo ?" 

"Kámo pojď sem." Kuba se otočil zády ke mě a já se koukala na zeď budovy, z poza jejího rohu později vyšel jeden kluk. Poznávala jsem ho moc dobře. 

"Eriku!" Vykřikla jsem a běžela k vysokému chlapci, který měl jako vždy ten nádherný úsměv. Skočila jsem mu do náruče a on mě odmítal pustit. Ostatní lidé co nás viděli si určitě museli říkat co je to za debily. 

Pořád v Erikově náruči a Kubou před námi jsme došli do jedné kavárny, kde jsme si každý dali kafe.

"Kde jsi byl těch 5 let ?" To ticho, které zde panovalo prolomila až má otázky.

"V lochu."  Řekl poněkud sklesle Erik. Ani se mu nedivím. Když ho zavřeli bylo mi 15. Co si vzpomínám šel seděl, protože surově zbil jednoho chlápka na závodech. Nevzpomínám si proč ho zbil. Dostal 5 let vězení a 2 roky zákazu ježdění závodů. Pro závodníka dost krutý trest. Určitě vás zajímá kdo je ten Erik.

Erik Williams. Hvězda závodů, jezdil pro několik velkých firem. Jako malý jsme byli pořád spolu. Jeho rodina bydlela přes ulici, ale potom se přestěhovali do jiné části Ameriky. S naší odjezdem do Čech odjel i on. Erik může mít každou holku, na kterou si ukáže, a taky je o něj velký zájem. On spíš preferuje vztahy na jednu noc. Myslím, že mu to nejdéle vydrželo týden.

Každý jsme pak zvlášť zaplatili a šli na jedno z mých oblíbených míst. Hospoda. Jelikož před chvilkou otevřeli, tak tady nebylo moc lidí. Erik objednal pro každého whiskey. Dali jsme si každý jednoho panáka, protože oslava na příjezd Erika bude až večer.

Těžká rozhodnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat