Episode 12
(Leon)
Birkaç gün hastanede kaldım kurşun baya içeri girmiş ama hep arı kesici verdikleri için hiç birşey hissetmiyordum
-Leon, Acın gelmeye başladıysa söyle biraz daha arıkesici getireyim
-Yok Hilal iyi böyle "Benle okadar güzel ilgileniyor ki adeta sevgisini beli ediyor" ama ben ise ona soğuk davranmak sorundayım dediğimin arkasında olduğumu göstermeliyim yoksa bir sözüm diyerini tutmuyor diye sevmekten vazgeçer belki ama halen ona gerçeği anlatmak istiyorum "iyileşir iyileşmez anlatacam" diyip durdum içimden onun o yeşil gözlerinin içine dalarken..
(Hilal)
Bana öylece bakıyor "Birşey de Leon, niye birşey demeden gittin?, Bir hafta boyunca nerdeydin" diye düşündüm ama şu an yanımdaydı ya o huzuru anlatamazdım hiç kimseye "Tamam gene beni sevme ama gittme birdaha, bırakma beni" demek istedim ama diyemedim yanından ayrılıp diyer hastalara bakmaya başladım çokta hayranlığımı göstermeyim diye ama yarım saate bir uğruyordum ona çünkü ona birşey olmasından çok korkuyordum..
(Leon)
Birden kapı açıldı ve içeriye Yıldız girdi
-Ona gerçekleri anlattmamışsın beni kandırmak için söylediğini söylemişsin niye? Leon onun seni sevdiğini biliyorsun? dedi o an kalbim okadar ağrıdı ki anlattamam
-Bilmiyordum, senin yalan söylediğini düşündüm bir an ve gerçegi, hissetiklerimi anlatamadım sonra o korkmadan anlattığındada yediremedim ben bugune kadar neler başardım, neler atlattım ama bunu ilk defa yaşıyorum Yıldız benide anla nasıl davranılır bilmiyorum diyip başımı eğidim
-Aşk mı? diyip gülümseyen yıldıza sadece gülümsedim
-Cevabımı aldım diyip çıktı odadan nereye gittiğini bile soramadım öylece oturuyordum hastane yatağında yapa yanlız "Bari yeşil gözlüme nasıl anlatacağımı düşüneyim" diyip hilale nasıl açıklıyacağımı düşünüp durdum..
(Hilal)
Tam Leon'un yanına gidiyordum ki gülümseyerek odadan çıkan Yıldızı gördüm "Ne alaka?" diye düşünüp takip etim onu "hastaneden niye çıkıyor bu, bu saate?" halen güle oynaya gidiyordu benim arkasında bile olduğumu farketmedi birden çok pahlı bir mazaya girdiğini gördüm "Paramız yokki?" diye düşünemeden bile hemen elinde bir paket ile çıktı "hangi ara girdi hangi ara çıktı?" takip etmeye devam ettim birden konağa yaklaştığımızı farketim "Paketin içinde ne var, bide kocaman bir paket" daha aklımdaki soruya yanıt vermeden onu kaybettiğimi farkettim "Hayır yaa nereye kayb oldu bu" her köşeye baktım bulamadım sanki ışınlanmıştı "Kim bilir gene ne aptalık peşinde" diye düşünüp hastaneye geri döndün bu gece sabahlamak sorundaydım gececiydim hastaların az olduğunu farketip Ayşe hemşireden izin alıp bütün gece Leon ve yaraları ile ilgilenebileceğimi söyledim hemen Leonun odasına doğru gittim..
(Leon)
Birden kapı açıldı tam "Gene mı arıkesici" derken yaralarıma derman olan huzurum içeri girdi ve kalbim gene hızlı atmaya başladı içeri gülümseyerek girdi bide o yeşil gözleri ışık saçıyordu resmen yanıma gelip pansumanımı değştiriceğini söyledi önce koluma başladı hemşire olmasına rağmen karşısında ben olduğum için dayanamadı herhalde yaraya her dokunduğunda gözlerimin içine bakıyordu ve bende onun o gözlerinden kendimi alamadım bir yanım yarama dokunan elini tutup birden onu öpmek isterken diyer yanım ise ona zarar vermekten korkuyordu çıkmazın içindeydim ama Yıldızın beni bu çıkmazdan çıkartacaktı biliyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Hileon
General FictionEdit; Bu kitap biteli bir kaç yıll oldu ve herkese sadece bunu demek istiyorum ben kendim bu kitabı artık önermiyorum oda düşünün kendi kitabım ama baya kitabın içinde yazım hataları ve o zamanla ilgili çook hata var o yüzden beğenmeyeceğinizi düşü...