Birşeyler dönüyordu dönmesine ama neler olup bittiğini hala anlayamamiştim..Belki biraz kaç tahminim vardı,fakat tam emin değildim..Ama tahminlerimde doğruysam ki kolay kolay yanilmazdim bu durum hiç iyi olmayacaktı..
"Evet baba seni dinliyorum " dedim şaşkınlığımi gizlemeye bile gerek görmeden..
"Otur oğlum"
"Baba oturmayı boşver de bir an evvel burada ne döndüğünü anlat bana" dedim yine sakin çıkmasına özen gösterdiğim sesimle..
"Ortada dönen bir şey varsa oda annenin çevirdiği oyunlar oğlum " diyen babama kaşlarımı kaldırarak baktım..Ne demek istediğini anlamamıştım..
"Bu da ne demek oluyor?"
"Bu annenin sana anlatacakları var demek oluyor oğlum " diyen babamdan sonra hemen yan koltukta dimdik oturan anneme döndüm..
"Babamın bahsettiği konu nedir anne?" dedim sabırsız çıkan ses tonumla..Artık ciddi anlamda sabirsizlanmaya başlamıştım..
"Ortada konuşulmaya değer bir konu yok oğlum..Baban saçmalıyor sadece..Şimdi müsadenizle en odama çıkıyorum.Ve sen Mehmet Çavuşoğlu o sürtüğünü bir an evvel evimden at" deyip ayağa kalkan annemin kolundan tuttum ve konuşmaya başladım..
" Lanet olsun biri bana burda ne döndüğünü anlatsın artık!!" dedim sesimi yükselterek..
"Annen ile ayrılmaya karar verdik oğlum " diyen babamın sesi ile neye uğradığımı şaşırmıştım..Ne demek ayrılmaya karar vermişlerdi?Bunlar ne diyordu allah aşkına!!Bir evlilik nasıl biterdi hele ki yıllardır süren ..Peki bir evliliği yıkacak kadar önemli olan şey neydi?Aklımdaki düşünceleri bir kenara bırakarak yıllar sonra ayrılık kelimesini ağzına alan babama döndüm..
"Sebep ne?" dedim aklımdan geçen tek soruyu sorarak..
"Bunları annen anlatsın evlat..Anlatsın ki ayrılık kelimesi neden ağzımdan çıkmış sende bil"
"Baba " dedim sert çıkan sesimle ve devam ettim..
"Ben kandirabileceğiniz bir çocuk değilim..Yeter artık..Bana burda neler döndüğünü biri adam akıllı anlatsın artik"diye bağırdım en son dayanamayarak..
"Baban yıllar önce'ki fahişesini koluna takip buraya geldi..Olan tek şey bu " diyen anneme baktım..Babamın söylediklerinden pek etkilenmişe benzemiyordu..Hatta hiç benzemiyordu..
"Babamın yıllar önceki sevgilisini buraya getirecek kadar önemli olan sebebi soruyorum anne?İllaki bir sebebi vardır değil mi?" dedim gözlerinin içine bakarak..Yutkunmasindan,saçlarını geriye savurmasından,burun deliklerinin açılıp kapanmasından anlıyordum bir şeyler olduğunu..
"Lanet olası hiç bir sebep o orospuyu bu eve alma nedeni olamaz.."dediğinde babam bağırarak araya girmiş ve hiç görmediğim yüzü ile konuşmaya başlamıştı..
"Yeter artık Sema..Daha ne kadar düşeceksin gözümde..Daha ne kadar inkar edeceksin gerçekleri..Daha ne kadar saklayabilceksin oğlundan yüzünü..Bak ..Bak şurada'ki kadın sen zevki sefa içinde yaşarken,o evlat acısıyla yandı..Ya ben..Bana söylediğin yalanlara inanacak kadar aldandım anlattıklarına,yalanlarina,oyunlarına.Sonuç ne oldu?..Sevdiğim kadını kaybettim ve onunla birlikte günahsız bebeğimi..Peki kimin yüzüne biliyormusun?Bunların hepsi senin o lanet olası egon yüzüne "demiş ve bana dönerek tekrardan konuşmaya başlamıştı babam..
"İşte bu yüzden evlat en kısa sürede annen ile boşanacagim ve yanımdaki bu kadınla evleneceğim " İşte bu sözler ile iyice beynim dönmeye başlamıştı..Duyduklarım kolay hazmadilebilen şeyler değildi..Hele ki annemin yaptıkları olayın bambaşka bir yüzüydü..Peki neydi annemi böyle bir kötülüğe,caniliğe iten sebep?Peki ya hangi sebep bir canlının yaşama hakkını elinden alabilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN GELEN
RomansaRomantizm#1 23.03.2017 Dik başlı,sözünü sakınmayan güzelleri güzeli bir kızdı,aynı Annesi gibi..Genelde sivri dili,sert bakışları ve bir bayanın ağzına yakışmayacak kadar ettiği kaba küfürlerle tanınırdı çevresinde..Fakat o kimin ne dediğini bile u...