Deel 3

17 3 0
                                    

Vol verwachting kijken we naar het scherm..
Joepie! Er staat dat we kaartjes hebben voor in het publiek!
We maken een vreugdedansje op Waking up in Vegas en rennen dan naar beneden om het goede nieuws te vertellen aan mijn ouders.
Ze reageren blij en vragen aan Stephanie of ze mee wil eten.
Ze vraagt nieuwsgierig wat we eten en als mijn moeder antwoord dat we Spaghetti Carbonara gaan eten beginnen haar ogen te glinsteren, ik weet dat dat haar lievelingseten is en ik glimlach om haar rare gezicht dat alleen Stef kan trekken.
Na het lekkere eten gaan we naar boven en praten we nog wat na van dat dit een dag is die we nooit gaan vergeten en we doen een karaoke met natuurlijk alleen maar liedjes van Katy! Na een uur moet Stephanie naar huis en zit ik alleen op mijn eigen kamer na te denken over de tour (dat pas over een halfjaar is)

Tring!!
Ik en Stephanie stappen het lokaal uit en lopen naar 306 waar we Biolgie krijgen, het is een van mijn favoriete vakken samen met Frans. Ik heb een enorme talenknobbel en een hekel aan rekenen en wiskunde of iets wat daar op lijkt. We lopen de lange trappen op dat ons altijd veel moeite kost om te beklimmen en al helemaal s'ochtends! We stappen het lokaal in en begroeten mevrouw Trouw die naast het skelet staat. We gaan zitten en kletsen nog wat over gisteren.
Als het pauze is lopen we naar de kantine om een broodje kip te kopen. Er staat zoals elke schooldag weer een lange rij te wachten. Als we uiteindelijk ons broodje hebben gaan we weer de trappen op naar ons vaste plekje op de 3e etage naast de lerarenkamer en kletsen de laatste roddels bij.

Katy, here we come! (Katy Perry Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu