Všech pět Potterových sedělo okolo stolu v kuchyni a jedli snídani, když v tom přišla pošta.
Albus vstal od stolu a přešel k oknu, kde převzal od velkého kalouse dvě tlusté obálky, jednu pro něj a druhou pro Jamese, a jednu tenkou obálku, kterou podal Wendy.
Wendy byla hrozně šťastná, protože to byl její první dopis z Bradavic.V tu chvíli přiletěly dvě jiné sovy, ta první nesla nové číslo kouzelnických novin, Denního věštce, a upustila ho před Harryho, a když jí dal do malého váčku malou stříbrnou minci, zase odletěla.
Druhá byla rodinná sova Můra, přeletěla kuchyň, přistála na stole a natáhla nohu k Ginny, která si od ní převzala malou obálku přivázanou tenkou stužkou. Všichni se pustili do čtení.James najednou vypískl: "Podívejte, dostal jsem kapitánský odznak! Jsem kapitánem nebelvírského famfrpálového družstva!"
James byl celý radostný, že málem spadl z židle.
"Blahopřeji, Jamesi, pokud chceš můžeme ti koupit nové koště." řekla Ginny.
"Jsem na tebe hrdý, Jamesi." prohlásil Harry.
"Mami, když koupíte Jamesovi nové koště, můžu mít jeho Nimbus 2003?" ozvala se Wendy.
"Samozřejmě, ale do školy si ho nevezmeš, prváci košťata mít nesmějí." rozhodl Harry.
"Vždyť já vím" posmutněla Wendy. Wendy i James zdědili po rodičích nadání ve famfrpálu, ale Albus ne."Mami, podepíšeš mi, prosím, povolení k návštěvě Prasinek?" ozval se najednou.
"Samozřejmě, Ale" odpověděla Ginny a podepsala se na Albusovo povolení.
"V Prasinkách se ti bude líbit, je tam spoustu obchodů se sladkostmi a různými kouzelnými předměty. Doporučuji ti zajít ke Třem košťatům, mají tam výborný máslový ležák" zavzpomínal Harry."Co takhle, že bychom zašli dneska do Příčné ulice, nakoupit vám všechny věci do školy? Weasleyovi mají dneska čas" navrhla Ginny.
"To je skvělý nápad" radovala se Wendy z pomyšlení, že uvidí svou sestřenici Lilly, se kterou se, už jen za pár dní, chystají jet poprvé do Bradavic.O hodinu později stáli všichni převlečení v kouzelnických hábytech okolo krbu v obývacím pokoji. James si vzal od Ginny malý květináč s šedým práškem.
Hrst si ho nabral, hodil do ohně a pronesl: "Příčná ulice". Plameny zezelenaly a James byl pryč.
Po něm šel Albus, který si taky vzal šedý prášek a hodil do ohně "Příčná ulice" a zmizel.
"Wendy, teď ty" vyzvala ji Ginny. Wendy s letaxem už cestovala, ale vždycky se jí z tohoto způsobu cestovní zvedal žaludek.
Nabrala si hrst letaxového prášku, zhluboka se nadechla, hodila letax do krbu, řekla: "Příčná ulice", a když vstoupila do jasně zelených plamenů zaplavila jí vlna chladu. Cítila, jak se její nohy odlepily od podlahy a před sebou viděla záplavu kouzelnických krbů.Když pod sebou ucítila pevnou zem, vylezla z krbu v malém hostinci, jménem Děravý kotel.
ČTEŠ
Wendy Potterová a zvláštní kouzlo
FanfictionWendy Potterová je nejmladší dítě a jediná dcera Harryho a Ginevry Potterových. Wendy a její sestřenice Lilli Weasleyová se chystají poprvé do Bradavic, kde zažijí spoustu dobrodružství a poznají spoustu přátel.