Tak tomuto se říká doopravdy skvělý začátek školy.
Wendy tvrdě spala, když ji probudil Lillyn poplašený hlas:
"Holky, vstávejte! Zaspaly jsme!"
Ginny a Wendy okamžitě odhodily přikrývky a začaly se soukat do hábitů. Lilly už byla oblečená a sbírala učebnice do brašny.
"Co máme za hodiny?" zeptala se Wendy, která si už zapínala košili.
"Obranu proti černé magii, Kouzelné formule, Lektvary a Přeměňovaní" přečetla Lilly z rozvrhu hodin.
Ginny, si natahovala ponožky a nahlížela Lilly přes rameno.
"Odkud máš ten rozvrh?"
"Běžně se rozdávají u snídaně, ale když jsme tam nepřišly, poslali nám je po domácím skřítkovy, vaše jsou na stole"
Sbalily si brašny a vyběhly z nebelvírské věže."Kam teď?" zeptala se Ginny. "Myslím, že je učebna obrany proti černé magii v druhém patře, ale nejsem si jistá" snažila si vzpomenout Lilly, v tu chvíli něco Wendy napadlo.
"Mám nápad, Kráturo!"
Krátura je starý domácí skřítek Potterových, kterého zdědil Harry po svém kmotrovy spolu s domem na Grimoldově naštěstí.
Ozvalo se hlásíte PRÁSK a před Wendy se objevil Krátura v pytlovytém oblečení, hluboce se uklonil a zeptal se:
"Co si přejete, má paní?"
"Kráturo, zaveď nás, prosím, do učebny obrany proti černé magii"
Krátura se ještě jednou uklonil, pronesl: "Jak si přejete, má paní" a vyrazil po schodech dolů.
Sešli do třetího patra, prošli chodbou a pak se zastavili u tmavých dveří.
"Tady to je, má paní" řekl krákavě.
"Děkuji ti, Kráturo, můžeš jít" řekla Wendy, nečekala na odpověď a otevřela dveře.Celá třída vzhlédla a Harry se zarazil ve výkladu. "Jdete pozdě"
"Promiň, tati, my jsme..." začala se omlouvat Wendy, ale Harry ji přerušil.
"Slečno Potterová, jsem váš učitel a jako učiteli mi budete říkat 'pane profesore' nebo jenom 'pane', ne jinak". Wendy to úplně zaskočilo. "Promiň, tati... teda pane profesore".
"Potterová a Weasleyová, seďte si do druhé lavice, slečno Longbottomová do třetí" holky na sebe pohlédly a udělaly, co jim Harry řekl.
"Slečno Weasleyová, řeknete mi, prosím, proč jste přišly pozdě?"
"Omlouvám se, pane profesore, ale my jsme zaspaly"
"Doufám, že už se to víckrát nestane"
"Nebojte, pane profesore, dáme si na to pozor"
"To doufám, tak, jak jsem vám řekl, než nás dívky vyrušily, budeme se v dnešní hodině zabývat pravidly hodin obrany proti černé magii..." po zbytek hodiny probírali učební plán, pravidla a další nudný věci.
Zazvonilo, sbalili si věci a vyšli ze třídy. Další hodina byly kouzelné formule.Lilly, Ginny a Wendy si sedly do posledních lavic.
Wendy neměla na nic náladu, a tak si kreslila na roh pergamenu.
Kratiknot, jejich učitel, který byl menší než učitelská katedra, si musel stoupnout na vysokou stoličku, aby vůbec něco viděl, teď četl seznam žáků, když se přečtený žák přihlásil, udělal si u jeho jména poznámku.
"Co myslíš, že tam píše?" naklonila se Lilly k Wendy, Wendy vzhlédla od pergamenu a pohlédla na Kratiknota.
"Nevím, asi jak si nás má zapamatovat" pokrčila rameny a dál se věnovala vylepšováním obrázku Kudlejských Kanonýrů, famfrpálového týmu, kterému fandila od té doby, kdy se naučila chodit, dobrá možná o nějakou tu chvíli později.
Lilly jí nahlédla přes rameno.
"To jsou kanonýři?" zeptala se, když napočítala sedm postav v oranžových hábitech. Wendy přikývla.
"Neměl by být Jaickob vyšší než Renatta?" řekla kritickým okem, Wendy se zamračila a chybu opravila.
"A kdo je, prosím tě, tohle?" vyhrkla Lilly a prstem ukazovala na hnědovlasou postavu na kraji.
"To je Reichel" odpověděla Wendy naštvaně.
"Tak ten takhle rozhodně nevypadá!"
"Můžeš mě už nechat, vidíš, že nemám dobrou náladu a tímhle to jen zhoršuješ, tak se, prosím tě, otoč a dávej pozor!" rozčílila se a zvýšila hlas, což neměla dělat, protože si toho všiml i Kratiknot.
"Slečno Potterová, chcete nám něco říct?" zeptal se a celá třída se k ní otočila, Wendy zrudla.
"Ne, pane profesore, můžete pokračovat ve výkladu"
"Děkuji, že jste mi to dovolila, tak u koho jsme to skončili, už si vzpomínám, Malfoyová Lenka"
Lenka se lenivě přihlásila.
Wendy po zbytek hodiny odpočítávala minuty do konce, ani si nevšimla, že ji Kratiknot vyvolal, takže do ní Lilly musela žduchnout.
"Slečno Potterová, takže nejen vyrušujete, ale i nedáváte pozor, strhávám Nebelvíru deset bodů a doporučuji vám, abyste po zbytek hodiny byla už při vědomí a dávala pozor, ať už nemusím Nebelvíru strhávat další body"
Wendy se zamračila a říkala si, že se jí už nemůžu stát nic horšího, což se ovšem mýlila, ale to předbíhám.
ČTEŠ
Wendy Potterová a zvláštní kouzlo
FanficWendy Potterová je nejmladší dítě a jediná dcera Harryho a Ginevry Potterových. Wendy a její sestřenice Lilli Weasleyová se chystají poprvé do Bradavic, kde zažijí spoustu dobrodružství a poznají spoustu přátel.