5. Kapitola

122 12 1
                                    

O Týden Později...

„Tak jo, teď tě naučím s lukem." Podal mi luk a šíp.
„Já myslela, že vy Assasini, používáte zbraně." Otočila jsem se k terči.
„Tak jo, zlato. Šíp musí.." Přerušila jsem ho.
„Radku, já umím střílet z luku, ale chci abys mě naučil střílet se stylem jako vy!" Zajásala jsem, ale Radek se moc netvářil. Nechápu co mu je.
„No.. Můžu ti ukázat jak střílet rychle a efektivně, ale jde hlavně o to abys nepříteli ublížila." Řekl, vzal luk aby mi mohl ukázat svoje 'Schopnosti'.

•••

Začal střílet na terče a u toho dělal salta, skoky, flipy a další takové triky.

•••

„Takže začneme od toho nejlehčího. Zkusíme střelit a skočít, jo?" Podal mi luk zpátky, příkývla jsem. Uchopila jsem luk a natáhla jsem šíp. Skočila jsem a pustila jsem šíp, který letěl vzduchem. No, ale nedoletěl tam kam měl. Naštěstí mě Radek ujistil, že tenhle luk je pro Assasiny, kteří už něco málo umí. Mezitím tak Clarie s Deem cvičili ty triky - Skoky, Flipy, salta a tak.
Clarie se dařilo narozdíl odemně. Ale, vím že Radek mě podpoří a taky mi pomůže.

•••

„Tak.. Zítra?" Podíval se na Damiena s Clarie.
„Zítta ve čtyři, tady." Odpověděl mu, Damien.
„Dobře Zatím." Rozloučili jsme se.

•••

Ležela jsem na pohovce s Radkem a na stole jsme měli Colu a Popcorn. Měli jsme takový 'Filmový Večer'.

Informace: Zítra možná Kapitola nevýjde, protože jedu slavit Silvestra ke strejdovi.

5. Kapitola - #TaTrixie

Můj Assasin | ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat