9. Kapitola

144 14 6
                                    

Další den - Ráno

Vzbudil mě hlasitý zvuk budíku.
„Radku, vypni to.." Zamumlala jsem do polštáře a budík byl najednou ticho.
„Dobré Ráno.." Pohladil mě po vlasech a já jsem se zvedla.
„Dobré.." Zachumlala jsem se do jeho objetí.
„Tak jak jsi se vyspala, princezno?" Ten jeho úsměv.. Já z něj snad jednou umřu, jak je krásnej..
„Skvěle, ty určitě taky." Smích se rozlehl po pokoji.
„Každopádně! Dneska, pojedeme.. Na tvé oblíbené místo." Obejmul mě a já tušila kam. Bylo to jezero, nedaleko Prahy. Tam jsme se poznali.

Flashback

„Ahoj." Řekl pro mě neznámý kluk.
„Ahoj.." Smutně jsem povzdechla.
„Copak se ti stalo?" Statostlivě se zeptal. Byl velice hezký. Měl hnědé vlasy a i hnědé oči. I jeho úsměv byl k sežrání.
„Rodiče mě nesnáší a já nevím kam mám jít.. Vyhodili mě." A podívala jsem se na černý velký kufr.
„Jak se jmenuješ? Já jsem Radek." Řekl a podal mi ruku a já mu taky s tím, že jsem mu řekla své jméno.
„A nechceš se jít projít? Kufr můžeš dát ke mě do auta. Třeba by jsme se lépe poznali." Usmál se na mě.

Realita

„Super!" Zajásala jsem a vstala jsem z postele. Zamířila jsem do skříně, kde jsem si vybrala černou mikinu a černo-šedé kalhoty. Vyšla jsem z pokoje, abych si mohla jít udělat snídani, kterou už ale připravovala Clarie. Pozdravila jsem jí a s mobilem v ruce jsem si sedla ke stolu. Po chvíli přišel i Radek a sedl si ke mě. Taky s mobilem.
„Vy jste fakt závisláci.." Povzdechla ironicky Clarie a Dee se zasmál z koupelny.
My jsme se taky uchechtli a pokračovali jsme v brouzdání Instagramu, Facebooku a Twitteru.

9. Kapitola - #TaTrixie

(Omlouvám se, že dlouho nebyla Kapitola, ale neměla jsem náladu a byla jsem i líná. Omluvte to, děkuji.)
Btw. Kdyby chtěl někdo pisálka Trixie sledovat na Instagramu tak můžete (Mám soukromej profil, ale stejně to všem přijímám :D)
Instagram: tatrixie.jpg

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 28, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Můj Assasin | ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat