Isaac odadan gittiğinde koşarak Shawn ve Dann gelmişti. Aldınmı anahtarı? Bende evet dedim ve gülümsedim. Dann işte tamamdiir!! Herşey bitti depoya inebiliriz dedi. Shawnda gülümsedi ve kolunu omzuma atıp sarıldı. Anna da hadi inelim öyleyse dedi! Mutfağa doğru koştuk. Evet herşey tamamdı. Saat 9:45'di. 15 dakika sonra iğne yere atılacaktı. Mutfakta fırının yanında biryer vardı. Orayı açtık ilk Anna sonra Dann sonra Ben ve Shawn indik kapattık. Heryer karanlıktı. Fenerlerle yürümeye başladık. Cidden de aşırı korkunçtu!
Shawn'a;
"Korkuyorum geri dönmeliyiz" dedim.
Dann'da; "Sakin ol Katie birşey olmayacak sadece öyle şeyler varmı yokmu onu tartışacağız. Hem durun bakın oturacak yer de buldum. Anna gel bebeğim hadi"
Dann'ın bulduğu koskocaman kayalığın arkasına Annayla beraber oturduk.
"Burada neden bu kadar büyük kayalık var" dedi Anna.
"Sanırım böyle şeyler varmışki korunmak için yapmışlar" dedi Shawnda.
Dann da durun sessiz olun diye fısıldadı.
Şu taraftan garip sesler gelmiyormu? Dedi Dann.
Gerçekten de çığlığa benzeyen sesler geliyordu.
Dann bize dönüp "Siz burda kalın,biz Shawnla bakıp geleceğiz"
Ben"aklınımı kaçırdın sen! Ya size birşey olursa! Gidersek hep beraber!"
Shawn beni tutup "Tehlikeli birşey olabilir birimize zarar gelebilir,sana zarar gelmesini istemiyorum"
Bende "Bugün bana birşey söylemiştin hatırlıyormusun? Ölsekte beraber. Herşey beraber Shawn. Geliyoruz bitti."
Dann'da eminmisiniz dedi. Bizde Annayla kafamızı salladık. O yöne doğru yürümeye başladık. Shawn elimi sıkıca tuttu. Aaav! Elimi acıtıyorsun Shawn!
Shawn: " Özür dilerim."
Korkuyordu belliydi. Bana birşey olmasından korkuyordu. Ve bu beni aşırı üzüyordu.
Gelmiştik o bölgeye. Çığlıklar birden kesilmişti.
Anna "Ne oluyor! Biz gelince çığlıklar kesildi!"
Dann: "Kesinlikle tarihçede okuduklarım doğruymuş! Burada birşeyler dönüyor!"
Shawn:" Hey şu kısma baksanıza,yazılar var ama sanırım farklı bir dil.."
Ben"Ölü dil olmalı,artık kullanılmıyor. Bu sanice. Evet kullanmıyor. Derste görmüştüm biliyorum.."
Shawn: "Nasıl çözücez peki,yazılanları?
Anna:" benim yanımda ipodum var. Eğer çekerse burdan,bakabilirim!"
Shawn ben ve Dann aynı anda "Çabuk bak o zaman!"
Anna çantasından çıkardı ipodu. "Tanrım! Çekmiyor lanet olsun!"
Tamam. Ben çözebilirim belki feneri verin dedim. Ve yazılara bakmaya başladım. Çok garip şeyler yazıyordu. Bir iki kelimesini çözmüştüm. "Pklagımma osrotyo" yazıyordu. Gidin buradan demek istiyordu. Shawna söyledim. Shawnda ne? Ne demek bu? Dedi. Dannda bırada birşeyler dönüyor biliyordum dedi. O sırada arkamızdan birisi seslenir gibi oldu hepimiz aynı yöne doğru baktık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kız Günlüğü
AdventureKatie adlı bir kızın gözünden dünya! Eğlenceli,romantik,komik ve maceraşarla dolu bilinmeyen sırlarla dolu bir hikaye sizi bekliyor! Umarım keyif alırsınız! :)