SHAWN MICKEY (Erkek Arkadaş) ;
Esmer,1.86 boylarında,mavi gözlü,normal kitap okumayı çok seven bir çocuk.
Ailesi New Jersey'de yaşıyor,ama o okul için yurtta kalıyor. Ve ayrıca boş vakitlerinde,kitap yazıyor. Kitap Katie'yle ilgili..
KATIE HUDSON (Başrol)
1.80 boyunda,kumral yeşil gözlü,müzik dinlemeyi aşırı seven asosyal bir kız. Ailesini küçükken kaybetmiş sadece Minnie adlı teyzeye sahip olan okula gelmesinin tek sebebi Elizabeth'in onu istemiş olması,minik kurabiyelere bayılır.
ANNA VERDANY (Katie'nin oda arkadaşı)
Sarışın,mavi gözlü fiziği çok güzel ve yaklaşık 1.78 boylarında olan Anna,bu okula gitmesinin tek sebebi sadece tahsil. Manken olmak için uğraşıyor,ve erkek arkadaşı aşırı mükemmel. Kurabiyelerden nefret eder. Damla çikolatasına alerjisi varsır ve tarçın kokusunu hiç sevmez.
DANN FREDOM (Shawn'ın oda arkadaşı)
Beyaz tenli ve mavi gözlü yakışıklı bir çocuk. Estelly'i sevmesine rağmen,Annayla sırf havadan dolayı çıkan Dann'ın ailesi Avustralyada yaşıyor. Ama kendisi basketbolcu. 1.93 boyunda aşırı fizikli ve yakışıklı popüler bir çocuk. Ayrıca fazla sosyal birisi. Fakar en yakın arkadaşı asosyal birisi ve sporla ilgilenmeyi fazla sevmeyen Shawn. Resmen Shawnla büyümüşler!
ISAAC CABLATURE: ( Yurt psikopatı)
Yurt başkanı olmasına rağmen aşırı takıntılı bir insan. Samimi sevecen değildir ve aşırı ciddi bir insandır. Eğer akşam 10'da yatağınızda değilseniz sonunuz gece 12'de Friell ormanında çöp toplamakla geçer ve bu aşırı korkunç!
Estelly Cordan (Yurt Sevimlisi)
Hintli bir ailenin esmer güzeli. Kahverengi gözleriyle Dann'ı kendisine aşık eden bir genç kız. Aşırı iyilik meleği ve sevimli bir kız olan Estelly,Annayla yakın olmalarına rağmen Dann yüzünden araları baya açılıyor. Ve Anna kimseye yapmadığını bırakmıyor maalesef!
( DAHA ÇOK KARAKTER ÇIKICAK ŞİMDİLİK BUNLARLA YETİNŞN ARKADAŞLAR BEĞENİRSİNİZ UMARIM,.Sizi seviyorum iyi okumalar!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kız Günlüğü
AventuraKatie adlı bir kızın gözünden dünya! Eğlenceli,romantik,komik ve maceraşarla dolu bilinmeyen sırlarla dolu bir hikaye sizi bekliyor! Umarım keyif alırsınız! :)