Bir Kız Günlüğü 3.Bölüm

324 6 1
                                    

Klasik güne daha merhaba!

Sabah kalktım saçlarımı yaptım,üstümü giyinirken odanın kapısı birden çaldı bende çığlık attım çıamaşırlarla olduğum için sonra birden odaya Shawn girdi bana baktı ve ov çok özür dilerim dedi bende güldüm tamam çık üstümü değişeceğim dedim.

Shawn bir an odadan çıkmadı yüzü kararmaya başladı,haftalardır rüyalarda gördüğüm şeytana benzeyen yaratık olmaya başladı yine çığlık attım!

AMAN TANRIM! Kalbime iniyordu...

Çok terlemişim,sanırım bu kabus beni fazla korkutmuş olmalı..

Yanıma Shawn geldi noluyor diye,bende kabus gördüğümü söyledim. Shawn iyimisin diye öptü,bende iyiyim merak etme dedim. Odadan gidip 10'da hazır ol bugum Cumartesi seni bir yere götüreceğim dedi. Bende akşam 10'damı? diye sordum oda güldü hayır şapşal bir saat sonra hazır ol işte akşama kadar beraberiz diye güldü öptü ve gitti. Bende heyecanlandım,açıkcası Shawnla ne zamandır birşeyler yapmıyorduk. Sevgili olduğumuzu unutuyordum bile.. Hemen duşa girdim,güzelce yıkandıktan sonra çıktım duştan. Ama aklıma o rüya geliyordu,rüyada Shawn'ın yüzü dönüşüyordu. Ve ne zamandır benimle bir yere çıkmayan Shawn bu rüyadan sonra beni bir yere çağırmıştı.. Herneyse sevgilim o benim,salak hem. Aklına yeni gelmiştir.. Neyse üstümü güzelce giyindim,saçlarımıda yaptım. Herşey tamamdııır! Saat daha 9:45. 15 dakika var diye mutfağa gittim. Anna ve Dann ordaydı,ve baya yakınlaşmışlardı. Öpüşüyorlardı. Bende öksürerek içeri girdim birden bıraktılar birbirlerini. Annanın ruju herşeyi bozulmuş bende Annanın kulağına makyajını tazele salak diye kıkırdadım o da tamam diye gülümsedi. Dann da bize bakıyordu. Annanın kulağına doğru tekrar fısıldayarak : Bugun akşam yokum Shawnla beraberiz bütün gün diye gülümsedim. Anna da yanınıza prezervatif almayı unutmayın dedi bende ooof anna diye güldüm ve gittim. Odaya tekrar döndüm çantamı alıcakken arkamda duran birisi vardı. Shawndı. Hadi hazır değilmisin prenses dedi. Bende gülerek hazırım prensim dedim. Gülümsedi,elimi tuttu. Ne zamandır elimi tutmuyordu birden garip olmuştum. Sonra yürüyerek yurtun dışarısına çıktık karşımızda korkutucu bir kulübe vardı onun ardında da koskocaman bir orman.. Ormana doğru yürümeye başladık. Bende nereye gidiyoruz dedim,yalnız kalabileceğimiz bir yere sevgilim dedi. Sevgilim diyince de çok fazla garip oldum,açıkcası unutmuştum sevgili falan olduğumuzu. Yaklaşık 1 saat yürüdük ve gelmedikmi? Burası orman,heryerde yalnız kalabiliriz Shawn çok yoruldum dedim. O da gülümsedi tamam tatlım dedi ve durdu. Zaten geldik dedi gülerek,bende nereye dedim. Karşımızda çok ama çok eskimsi duran bir ev vardı. Burası neresi dedim,ev diye güldü. Ev olduğunu bende biliyorum Shawn ama neresi burası dedim. İçeri girelim anlatıcam dedi. Biraz korksamda,sevgilim Shawn. Shawn'ı sevdiğim kadar kimseyi sevmiyorum,hem yakın arkadaşım hemde sevgilim. O yüzden, ona güvenim sonsuzdu. Eve girdik,aşırı eski bir yerdi. Yerler biraz daha zorlasak kırılacak,çatlayacak gibiydi. Bende burda durmamız doğru değil Shawn. Ev başımıza bile yıkılabilir! Shawn gülümseyerek; Yıkılsın,yine de seninle olayım ben. dedi. Ve birden gözlerim doldu ve ona sarıldım. O da sarıldı ve kulağıma; seni çok seviyorum iyiki benimsin,herşeyim. dedi. Ve sonra da dudağıma doğru geldi,Shawnla ne kadar sevgili olsakta uzun ilişkimiz olsada dudaktan hiç öpüşmemiştik. Dudağıma doğru yaklaştığında kalbim biraz garip oldu baya heyecanlanmıştım. Ve birden öpmeye başladı. Karşılık verince orda ateşli bir öpüşme ortaya çıktı. Öpüşürken kucağına aldı ve öpüşmeye devam ettik. O sırada evin içindeki koltuğa yatırdı yine öpmeye devam etti. İş ilerleyecek diye korktum ama Shawndan başka kimsem yoktu,Shawnın da benden başka kimsesi yoktu. Bu yüzden korkmamaya başlayıp resmen azgın kızlar gibi Shawnın üstüne çıkıp boynunu öpmeye başladım,Shawnda dur dedi. Durarak noldu diye karşılık verdım? Shawn seni öpmeye kıyamıyorum,o kadar çok seviyorum ki istiyorsan yapmayabiliriz zorlamak istemiyorum Katie dedi. Bende hayır Shawn seni istiyorum dedim ve boynunu öpmeye devam ettim. Shawn yine durdurarak: Katie olmaz istemiyorum,sonradan pişman olacağın şeyler yapmanı istemiyorum diyordu. Bende hayır pişman olmayacağım tabikide! Sen benim sevgilimsin,herşeyimsin! O yüzden kapa çeneni diye dudaklarını öpmeye başlamıştım. Shawn da karşılık veriyordu. Biz böyle öpüşürken camda birisini gördüm. O rüyalarımda gördüğüm şeytanımsı şeyden bize bakıyordu. Ve çığlık atıp Shawnın kucağından kalktım. Shawn noldu dedi,bende görmüyormusun camdakini!? diye bağırdım hayır sevgilim orda hiçbirşey yok dedi. Nasıl hiç birşey yok,görmüyomusun bize bakıyor diye ağlamaya başladım. Shawn da hayır orda kimse yok diye sarıldı. Ve cama tekrar baktığımda o şeytanımsı şey gitmişti. Deliriyormuyum ben diye ağlamaya başlamıştım,Shawn da yok öyle birşey tamam geçti diye sarılıyordu. Ben de Shawna sarılıyordum. Ve bir yandan ağlıyordum.. Herşey bozulmuştu. Saat 3 gibiydi,Shawn'a korktuğumu ve yurta geri dönmek istediğimizi söyledim. Shawnda kabul etti. Ve yürüyerek yurta geri döndük. Odaya girdiğimde Anna noldu diye üzerime atladı resmen. Bende hiçbirşey olmadı gezdik geldik işte duşa giricem diyerek bornozumu giymeye başladım. Anna da ondan bahsetmiyorum salak! Seks yaptınızmı? dedi. Bende hayır tabikide dedim ve güldüm. Sadece öpüştük çok yorgunum ama duşa girip yatmayı planlıyorum dedim. Anna da tamam kabuldur akşam yemeğinden sonra konuşucaz bunları dedi. Saat 4:30'du. Hava nerdeyse kararmıştı. Duşa girdim,çıktığımda da saçlarımı kurutup krem sürüp yattım. Akşam yemeğine kadar uyuyacaktım. Akşam yemeğine kadar uyudum.

Bir Kız GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin